خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در استان‌های ساحلی خزر/ مواج شدن خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۹۸

طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام سازمان هواشناسی و براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ساعات بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

بنا براین گزارش در دو روز آینده تداوم وزش باد و گردوخاک را در شرق کشور خواهیم داشت که در بعضی ساعات در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

در همین مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

 سازمان هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز هشدار داده است؛ بر اساس این اطلاعیه  در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به سبب شدت بارش در این مدت در استان گیلان آب گرفتگی معابر عمومی و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. از این رو به شهروندان و مسافران محترم توصیه می‌شود از اسکان و چادر زدن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز