خبرگزاری کار ایران

کاهش دمای گیلان از سه شنبه هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۱۲

سامانه هوای سرد از روز سه شنبه گیلان را فرا می‌گیرد.

اداره کل هواشناسی گیلان از ورود سامانه هوای سرد و بارش زا از روز سه شنبه هفته جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی گیلان، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری سامانه سرد و بارش زایی استان گیلان را فرا می گیرد که ضمن بارندگی و کاهش دما، وزش باد و مواج بودن دریا در مناطق جلگه و ارتفاعات نیز با بارش برف همراه خواهد بود.

بر این اساس، نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی و گرم از اواخر وقت امروز(یکشنبه) تا اواخر وقت فرداد(دوشنبه) در سواحل جنوبی دریای خزر و استان گیلان است که طی این مدت دمای هوای استان بین پنج تا ۱۳درجه سلسیوس افزایش می یابد.

بر اساس این پیش بینی، در این مدت همچنین وزش بادی با بیشینه سرعت بین ۲۰تا ۴۰کیلومتر بر ساعت نیز در استان درنوسان خواهد بود.

این هواشناسی برای روز دوشنبه را کمی ابر تا نیمه ابری و مه آلود، افزایش نسبی دما در بعضی نقاط وزش باد شدید، اواخر وقت افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق و روز سه شنبه ابری همراه با بارندگی، کاهش نسبی دما و وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرده است.

هوای استان گیلان از روز یکشنبه هفته گذشته تا شنبه(روز گذشته) بارانی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز