خبرگزاری کار ایران

سیدجمال ساداتیان مطرح کرد:

از رای به روحانی پشیمان نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۷۸

سیدجمال ساداتیان می‌گوید: همین که حسن روحانی توانست پرونده ایران را از شورای امنیت خارج کند، کافی است.

 سیدجمال ساداتیان (تهیه‌کننده سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به عملکرد دولت روحانی گفت: همین که آقای روحانی توانست پرونده ایران را از شورای امنیت خارج کند کافی است. اگر در روابط امروز ایران با امریکا  پرونده ایران از شورای امنیت خارج نشده بود ایران چه وضعی داشت قطعاً باید مثل ونزوئلا تورم یک میلیون درصدی را تجربه می‌کردیم.

وی با انتقاد از رفتار برخی رسانه‌ها ادامه داد: گروهی در این شرایط حساس کشور بجای وحدت و همدلی دنبال تخریب هستند این عملکرد چه فرقی با عملکرد امریکا دارد؟

ساداتیان ادامه داد: دو روز پیش آقایی از یک سایت خبری  تلفنی سوالاتی در خصوص انتخاب آقای روحانی از بنده پرسید، به صراحت به ایشان گفتم که به عملکرد ایشان انتقاداتی دارم ولی از انتخاب خود پشیمان نیستم.

 تهیه‌کننده به رنگ ارغوان ادامه داد: متاسفانه خبری دیدم که عکس جمعی از اهالی هنر را منتشره و عکس بنده هم در بین آنها بود؛ با این عنوان که هنرمندان حاضر به مصاحبه نشدند. بنده با ایشان مصاحبه کردم و به تمام سؤالات ایشان پاسخ دادم. من نمی‌دانم بقیه همکاران بنده چه جوابی به سؤالات ایشان دادند اما من به همه سوالات فرد سوال‌کننده پاسخ دادم و می‌داند که بنده چه گفتم، اخلاق حرفه‌ای چه می‌گوید ظاهراً ایشان از آن به دور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز