خبرگزاری کار ایران

برای کاهش هزینه سفر داور کم تجربه برای ما می‌گذارند

تابش: حاضریم هزینه‌هایمان را منتشر کنیم تا مشخص شود کدام باشگاه بیشتر هزینه کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۹۴

مدیرعامل سپاهان نسبت به انتقاداتی که از هزینه‌های باشگاه می‌شود واکنش نشان داد.

مسعود تابش در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها موقعیت‌های گلزنی زیادی فراهم کردند ولی نتوانستند از آن استفاده کرده و در نهایت بازی مساوی شد. از کیفیت بازی تیم راضی بودیم ولی از نتیجه نه.

وی در مورد اینکه 5 امتیاز از 3 بازی رضایت بخش است یا نه، گفت: خوب است ولی می‌توانست بهتر از این باشد. انتظار ما این است که در دیدارهای خانگی امتیاز کامل کسب کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان با اعتراض به تصمیمات داور مسابقه عنوان کرد: متاسفانه برای بازی ما یک داور جوان و کم تجربه گذاشتند که ممکن است آینده خوبی در داوری داشته باشد ولی در حال حاضر در حد این بازی نبود. فکر می‌کنم کمیته داوران برای کاهش هزینه سفر داورهای فوتبال هر داوری را که به محل برگزاری بازی نزدیک‌تر است انتخاب می‌کند تا به این شکل صرفه‌جویی شود و این روش مناسبی نیست.

تابش در ادامه گفت: در چند صحنه داور خطای بازیکنان پیکان را ندید، در دقایق ابتدایی بازی مدافع حریف باید اخراج می‌شد ولی تا پایان بازی کرد. چند اخطار بی‌مورد به بازیکنان ما داده شد و وقتی این اتفاق می‌افتد بازیکن در ادامه محتاط می‌شود. خصوصا بازیکنی مثل کیانی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و پست حساسی است.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان که انتقادات زیادی به آن وارد شده است عنوان کرد: در این مورد بزرگنمایی صورت گرفته است و مشکل خاصی نیست. دمای هوا بالا است و به چمن آسیب رسانده و این موضوع را رفع خواهیم کرد و قصد داریم با نصب سایه‌بان آن را برطرف کنیم و مشکل خاصی نیست.

مدیرعامل سپاهان در مورد انتقاداتی که به هزینه‌های باشگاه می‌شود هم عنوان کرد: نمی‌دانم روی چه حسابی در مورد هزینه‌های ما صحبت می‌شود و رقم‌هایی عنوان می‌شود که حتی نزدیک به بودجه ما هم نیست. هیچ کجای دنیا مسئولان یک باشگاه در مورد باشگاه دیگر و هزینه‌هایش صحبت نمی‌کنند و فقط این مسائل را در فوتبال ایران می‌بینیم. اگر کسی مستنداتی از هزینه‌های ما دارد منتشر کند مگرنه مطرح کردن صحبت‌های بی اساس درست نیست. من امروز با درویش مدیرعامل سایپا صحبت کردم و عنوان کرد که صحبت‌هایی که از قول او منتشر شده را نگفته است. به هر صورت ما حاضریم هزینه‌هایمان را منتشر کنیم به شرطی که سایر باشگاه‌ها هم این کار را انجام دهند تا مشخص شود کدام باشگاه‌ها بیشتر هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز