خبرگزاری کار ایران

چشم‌مان از خرید بازیکن خارجی ترسیده است/ از فدراسیون خواهش می‌کنم محرومیت تماشاگران ما را لغو کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۷۷

مدیرعامل سپاهان نظراتش را در مورد جذب بازیکن خارجی و همچنین محرومیت تماشاگران این تیم مطرح کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت جذب هافبک بازیساز خارجی که مورد تاکید کادرفنی است اظهار داشت: ما مشغول بررسی در این مورد هستیم و مشکل خاصی هم نداریم. بازیکن خارجی با این وضعیت ارز باید با دقت خاصی جذب شود و ما هم به دلیل اشتباهاتی که فصل گذشته در این مورد داشتیم چشممان ترسیده است. سپاهان همیشه بازیکنان خارجی نمونه‌ای در لیگ داشته ولی فصل گذشته 5 بازیکن خارجی داشتیم که مجبور شدیم با تمام آنها قطع همکاری کنیم و قصد دارید طوری عمل کنیم که دیگر چنین اتفاقاتی نیافتد.

وی افزود: کادرفنی تاکید دارد بازیساز خارجی جذب کنیم و ما هم مشغول بررسی شرایط هستیم و مشکل خاصی هم وجود ندارد و به زودی بازیکن خارجی هم جذب تیم خواهد شد تا تیم تقویت شود و انتظارات کادرفنی به طور کامل برآورده شود.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به جدایی ابراهیم صالحی از باشگاه گفت: بله متاسفانه علیرغم میل باطنی مجبور شدیم با این بازیکن قطع همکاری کنیم. صالحی بازیکن خیلی خوبی بود ولی با توجه به اینکه در برخی پست‌ها بازیکن زیاد داشتیم و در برخی پست‌ها کمبود داشتیم مجبور شدیم یک مهاجم از فهرست خارج کنیم تا بتوانیم بختیار رحمانی را به فهرست اضافه کنیم. برای صالحی هم که به پارس جم برگشته آرزوی موفقیت دارم.

تابش در مورد محرومیت تماشاگران سپاهان از هفته نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما به این حکم اعتراض کردیم و از فدراسیون خواهش می‌کنم تجدید نظر کند. دقت کنید دقیقاً 3 باشگاهی از تماشاگر محروم شدند که در جمع پرطرفدار ترین‌ تیم‌های شهرستانی هستند و ممناعت از حضور تماشاگران در استادیوم برای فوتبال ما اتفاق خوبی نیست و خواهش می‌کنم تجدید نظر کنند.

وی در پایان با اشاره به مراسم برترین‌های لیگ هفدهم گفت: من شب گذشته تا دیروقت در جلسه بودم و مراسم را ندیدم ولی خوشحالم که آکادمی سپاهان انتخاب شد و این برای ما معنی و ارزش بالایی دارد چرا که باشگاهی هستیم که به فوتبال پایه همیشه اهمیت می‌دهد و سازنده بوده است. در لیگ برتر هم تلاش می‌کنیم در فصل جاری طوری عمل کنیم که در مراسم بعدی چند جایزه لیگ برتر هم به سپاهان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز