خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

انقلاب سپاهان برای بازگشت به روزهای اوج

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۲۲

سپاهان کار سختی در نقل و انتقالات داشته و تغییرا زیادی برای بازگشت به روزهای اوج انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان فصل هفدهم را به بدترین شکل ممکن به پایان برد و آخرین تیمی در جدول بود که به لیگ یک سقوط نکرد تا ضعیف‌ترین عملکردش را در تاریخ لیگ به ثبت برساند و صبر هواداران تمام شود و خواهان تغییرات در باشگاه شوند.

دامنه تغییرات در میانه فصل به میز مدیریت باشگاه و نیمکت مربیگری رسید و با خروج طاهری و کرانچار، تابش به عنوان سرپرست و بعداً مدیرعامل مشغول به کار شوند که این تغییرات هم تاثیر چندانی در نتایج این تیم نداشت و به هر شکل فصل کابوس‌وار طلایی پوشان به پایان رسید تا کار سخت مدیریت برای ترمیم تیم شروع شود.

سپاهان به واقع نیاز به انقلاب داشت و تغییر و تحولات در این تیم تقریباً سرو شکلی از یک انقلاب دارد. تغییر کادرفنی و روی کار آمدن یک چهره ویژه مثل امیر قلعه‌نویی که اصول مربیگری خاص خودش را دارد و برآورده کردن خواسته‌هایش کار راحتی نیست، شروع کار سپاهان برای تغییرات بود و نشان از عزم جدی برای بازگشت به جمع مدعیان داشت.

قلعه‌نویی خاطره خوبی از خود در ذهن سپاهانی‌ها به ثبت رسانده و در لیگ‌های نهم و دهم با اقتدار تیم را قهرمان لیگ برتر کرده بود و فصل گذشته هم تیم همهشری یعنی ذوب‌آهن را به جمع 8 تیم پایانی غرب آسیا و رتبه دوم جدول لیگ برتر رساند تا هواداران این تیم یک صدا نام او را فریاد بزنند و خواهان بازگشتش شوند.

آمدن قلعه‌نویی به سپاهان اگرچه پروژه سختی بود که به انجام رسید ولی پایان کار تیم نبود و به نوعی شروع ماموریت سختی بود که مدیران باشگاه داشتند. تغییر و تحولات اساسی در جمع بازیکنان نیاز سپاهان بود که به سرعت شکل گرفت و هنوز در حال انجام است.

ابراهیم صالحی، بختیار رحمانی، خالد شفیعی، سجاد شهباززاده، سید پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی و کی‌روش استنلی نفراتی هستند که جذب سپاهان شدند و علی کریمی، مهدی شریفی، مهدی امینی، مسعود حسن زاده، رضا میرزایی، ابراهیم عالمه، ادون حسنی، مروان حسین و محمود قائد رحمتی از این تیم جدا شدند.

کار سپاهان هنوز تمام نشده و این باشگاه یک یا دو بازیکن خارجی در پست هافبک قصد دارد به خدمت بگیرد. آنها کارشان را خیلی زود شروع کرده و با حضور اکثر نفرات اردوی کرج و ترکیه را برگزار کرده تا با آمادگی کامل لیگ را شروع کنند.

سپاهان کار سختی در لیگ هجدهم دارد و برای بازگشت به روزهای اوج باید تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز