خبرگزاری کار ایران

سپاهان، در اندیشه پرواز مجدد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۱۱

سپاهان با قلعه‌نویی این روزها حال خوبی دارد و آماده یک فصل دشوار و درخشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان در فصل هفدهم نتایج به شدت ضعیف و دور از انتظاری گرفت و در پایان در جدول رده‌بندی پایین‌ترین تیمی بود که به لیگ دسته یک سقوط نکرد تا بدترین شرایط خودش در تاریخ لیگ برتر را تجربه کند.

سپاهان کارش را با کرانچار شروع کرد و هرچه کادرمدیریت به او و تفکراتش فرصت داد، نتایج خوب از راه نرسید تا در نهایت محسن طاهری خودش هم مجبور شود همراه کرانچار از این تیم کنار برود. در ادامه سپاهان کار را با سرپرستی مسعود تابش و هدایت ابراهیم‌زاده جلو برد و اوایل این تغییرات هم بهبودی محسوسی در عملکرد طلایی‌پوشان ایجاد کرد ولی در ادامه وضعیت سپاهان همان چیزی شد که از ابتدای فصل بود.

فصل هفدهم با تلخی‌هایش برای سپاهان تمام شد و از این تیم هواداران خشمگینی باقی مانده که دیگر کاسه صبرشان لبریز شده و خواهان پروژه‌ای زود بازده و ثمر بخش برای بازگشت تیمشان به کورس قهرمانی و جمع مدعیان هستند.

خواسته اکثریت هواداران آنطور که از فضای مجازی و محیط‌های هوادارای این باشگاه بر می‌آمد، بازگردادند سرمربی موفق و سابق این تیم یعنی امیر قلعه‌نویی بود که اتفاقا در آن فصل چند کیلومتر با فاصله از سپاهان و در فولادشهر نتایج درخشانی گرفته بود. قلعه‌نویی ذوب‌آهن را به رتبه دوم جدول رساند و در آسیا هم از مرحله گروهی صعود کرد تا عملکردش در این تیم مثبت ارزیابی شود.

اولین اقدام سپاهانی‌ها برای بهبود اوضاع اجابت خواسته هواداران بود و قلعه‌نویی بعد از سال‌ها به نقش جهان برگشت تا خاطره دوران باشکوهی که با این تیم رقم زده بود را زنده کند. پشت‌سر قلعه‌نویی لشکری از بازیکنان مورد نیازش بودند که یک به یک جذب سپاهان شدند تا تیم بیمار و نیازمند به جراحی اصفهانی دچار تغییرات گسترده‌ای شود که بوی موفقیت و بازگشت به جمع مدعیان از آن به مشام می‌رسد.

سپاهان شهباززاده، استنلی، صالحی، ایران‌پوریان، کیانی، شفیعی و نیازمند را در پست‌هایی که احتیاج به تقویت داشت به خدمت گرفت و اردوی خود را هم زودتر از سایر تیم‌ها برگزار کرد تا تمرینات پیش‌فصل دشوار قلعه‌نویی را پشت‌سر بگذارند و بدن‌ها به اصطاح شلاق بخورد تا آماده فصلی دشوار و نبردی سخت شوند.

حال سپاهان این روزها خوب به نظر می‌رسد و امیدواری دوباره در دل هواداران پرشور این تیم زنده شده است. شاید دل قلعه‌نویی هم بعد از 5 فصل برای قهرمانی تنگ شده باشد. خدا را چه دیدید شاید امسال سال پرسپولیس و استقلال نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز