خبرگزاری کار ایران

خودم هستم و مدیر جدید قرار نیست بیاید

تابش: در مورد سرمربی جدید هنوز باید صبر کرد/ بازیکنان خارجی با نظر سرمربی وقت جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۷۴

سرپرست سپاهان به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: قرار بود در روزهای ابتدایی این هفته تکلیف سرمربی جدید مشخص شود ولی متاسفانه این کار به طول انجامیده و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم. فعلاً هنوز باید صبر کرد و طی روزهای آینده خبر قطعی را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد گزینه‌های هدایت سپاهان گفت: گزینه‌هایی مطرح شدند ولی خیلی از آنها در حد صحبت هستند و بعضی ممکن است جدی‌تر باشد و تا زمانی که به جمع بندی نرسیدیم من نمی‌توانم از کسی اسمی ببرم و هربار اسم کسی مطرح شده حاشیه‌ساز شده است و اجازه بدهید هر وقت به جمع بندی رسیدیم نام گزینه نهایی را اعلام می‌کنیم.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه گزینه‌های این تیم ایرانی هستند یا خارجی خاطر نشان کرد: هم ممکن است سرمربی فصل بعد ما ایرانی باشد و هم خارجی و احتمال هرکدام وجود دارد.

تابش در مورد قطع همکاری با منصور ابراهیم‌زاه عنوان کرد: آقای ابراهیم‌زاده زحمات زیادی برای سپاهان کشید ولی جنس تیم جور نبود و نشد نتیجه‌گیری حاصل شود. قرارداد ایشان تا پایان فصل بود و برایشان هرجا هستند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در رابطه با جدایی مروان حسین و ادون حسنی هم گفت: این دو بازیکن هم در فهرست ما برای فصل آینده حضور ندارند و با آنها قطع همکاری شده است.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه چرا این باشگاه در طول یک فصل 5 بازیکن خارجی جذب و پس از آن قطع همکاری می‌کند عنوان کرد: این اشکالی است که به ما وارد است ولی ما تمام این نفرات را با نظر سرمربی وقت جذب کردیم و الان هم اعتقاد داریم باید سرمربی جدید انتخاب شود و بازیکن با نظر وی جذب شود.

تابش در مورد مطرح شدن گزینه‌هایی مثل تابش و رحیمی برای مدیریت باشگاه گفت: این عزیزان از بزرگان فوتبال ایران و اصفهان هستند ولی طبق اعلام هیات مدیره فصل بعد هم من به فعالیتم ادامه خواهم داد و برنامه‌ای که برای باشگاه داریم کوتاه مدت نبوده است.

وی با اشاره به اینکه چرا حکم مدیرعاملی برایش صادر نمی‌شود خاطرنشان کرد: پرسپولیس 2 سال با سرپرست اداره شد و مشکلی پیش نیامد و در حال حاضر هم کارها انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حکم مدیرعاملی هم زده می‌شود و عجله نکنید.

سرپرست سپاهان در مورد صحبت‌هایی که از مذاکره با چند بازیکن شده گفت: طبق نظر کمیته فنی مذاکراتی با چند بازیکن داشتیم ولی همانطور که گفتم تا زمانی که سرمربی جدید مشخص نشود با کسی قرارداد امضا نمی‌کنیم.

تابش در پایان با اشاره زمان آماده‌سازی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کار روی این موضوع هستیم و کار شبانه‌روز انجام می‌شود. صندلی‌گذاری‌ها انجام شده و کار چادرزنی مانده که تا 4-5 ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز