خبرگزاری کار ایران

فرشاد احمدزاده علاوه بر اخراج باید محروم هم می‌شد

مسعود تابش: داور تحت تاثیر جو آزادی و پرسپولیس سوت می‌زد/ دوست نداریم مجبور به جریمه بازیکنان شویم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۸۳

سرپرست سپاهان در مورد شرایط این تیم و همچنین دیدار با نفت تهران صحبت کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و با اینکه با 2 گل شکست خوردیم، دروازه ما روی اشتباهات فردی باز شد و می‌توانست نتیجه جور دیگری رقم بخورد. ضمن اینکه اشتباه داور در اخراج فرشاد احمدزاده تاثیر زیادی روی روند بازی داشت.

وی افزود: با اخراج این بازیکن 30 دقیقه پرسپولیس 10 نفره بازی می‌کرد و ضمن اینکه او پاس گل دوم تیمش را هم داد. این خطا به قصد مصدوم کردن بازیکن ما انجام شد و داور هم نزدیک صحنه بود و به خوبی دید. اگر ندیده بود کارت زرد نشان نمی‌داد. معمولاً این خطا به این شدت علاوه بر اخراج چند جلسه محرومیت هم در پی دارد. به نظرم داور کاملاً تحت تاثیر جو ورزشگاه سوت می‌زد.

سرپرست سپاهان در مورد اعتراض و نامه‌نگاری به کمیته داورن گفت: ما نامه زدیم و رسماً اعتراض کردیم ولی پاسخی به نامه ما داده نشده است. ما نمی‌خواهیم هوای ما را داشته باشند و به سود ما قضاوت کنند ولی عدالت باید رعایت شود.

تابش در مورد تغییرات سپاهان با هدایت ابراهیم‌زاده اظهار داشت: من خودم آدم فنی هستم و تجربه مربیگری دارم و فوتبال را متوجه می‌شوم. تیم تحت نظر ابراهیم‌زاده پیشرفت محسوسی در بازی داشته است و شرایط ما فرق کرده است. امیدوارم در بازی 6 امتیازی با نفت تهران به پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم و با روحیه و شرایط بهتری به تعطیلات برویم. فرصت تعطیلات هم زمان خوبی برای ما است که تغییرات در تیم جا بیافتد و به نتیجه‌گیری برسد.

وی در مورد اینکه اگر سپاهان به نفت تهران ببازد واکنش مدیریت چه خواهد بود گفت: ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فکر ما این است که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. جریمه و مسائلی از این دست در برنامه ما نیست و دوست نداریم به جایی برسیم که مجبور شویم از چنین مواردی استفاده کنیم.

سرپرست سپاهان در پایان عنوان کرد: اردوی خوبی در مجموعه صفائیه برگزار کردیم و کادر تیم هم با استخدام مربی بدنساز و روانشناس تقویت شده است و به امید خدا می‌رویم مقابل نفت تهران پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز