خبرگزاری کار ایران

خدا را شکر فصل کابوس‌وار تمام شد

مسعود تابش: قلعه‌نویی را نمی‌دانم ولی قطبی و منصوریان گزینه ما نیستند / تا هفته دیگر تکلیف سرمربی جدید سپاهان مشخص می‌شود

کد خبر : ۶۱۷۱۰۶

سرپرست سپاهان در مورد شرایط این تیم پس از پایان فصل صحبت کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط سپاهان و شکست مقابل استقلال در دیدار پایانی اظهار داشت: فصل کابوس‌واری داشتیم و خدا را شکر این وضعیت تمام شد و از هواداران تیم هم عذرخواهی می‌کنم و این قول را می‌دهم که سخت کار کنیم تا یک تیم خوب و قدرتمند برای فصل بعد ببندیم و دوباره همان سپاهانی شویم که همه انتظارش را دارند.

وی افزود: جا دارد تشکری هم از هوادارانی کنم که روز گذشته با این شرایط بد به تماشای بازی تیم مقابل استقلال آمدند و اکثریت ورزشگاه را در اختیار گرفتند ولی متاسفانه شرمنده‌ آنها شدیم.

سرپرست سپاهان در مورد مشکلات این تیم که منجر به نتایج ضعیف شد گفت: مشکلات سپاهان هرچه بود تمام شد و مطمئن باشید ما آنها را برطرف می‌کنیم. دو فصل است که تغییرات زیادی در جمع بازیکنان تیم صورت می‌گیرد و در این دو فصل در وسط لیگ تغییر سرمربی داشتیم و این مسائل به تیم ضربه می‌زند و باید اگر کسی روی کار می‌آید به او فرصت داده شود تا برنامه‌هایش را پیاده کند.

تابش در مورد تصمیمات مدیریتی فصل جدید و کادرفنی سپاهان در فصل هجدهم عنوان کرد: من از صبح که به باشگاه آمدم نتوانستم کاری انجام دهم و فقط مشغول صحبت در مورد سپاهان و شرایط فصل بعد هستم. در حال حاضر هیچ جوابی نمی‌توانم بدهم و ما حدود یک هفته جلسات فشرده خواهیم داشت و شرایط و گزینه‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد و بعد از اینکه به نتیجه برسیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی در مورد مطرح شدن گزینه‌هایی مثل قلعه‌نویی، قطبی و منصوریان گفت: همانطور که گفتم فعلاً نمی‌توانم در مورد نام‌ها و اشخاص صحبت کنم و هیچ چیز مشخص نیست ولی موضوع آقای قطبی و آقای منصوریان پیش از این هم مطرح شده بود و پاسخ دادیم که این دو عزیز با تمام احترامی که برایشان قائل هستیم گزینه ما نیستند. در مورد آقای قلعه‌نویی هم فعلاً نمی‌دانم و همانطور که گفتم تا هفته آینده مشخص نیست چه‌کسی سرمربی خواهد بود.

سرپرست سپاهان در مورد احتمال ادامه همکاری با ابراهیم‌زاده هم خاطرنشان کرد: بهتر است تا هفته دیگر صبر کنید تا مشخص شود و خودم هم نمی‌دانم. ابراهیم‌زاده در شرایط سختی به سپاهان آمد و زحمت کشید تیمی که خودش نبسته بود را تحویل گرفت و دلش هم نمی‌خواست شرایط اینطور شود.

وی درمورد فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات گفت: ما کمیته فنی داریم که شرایط را زیر نظر دارد و رایزنی‌ها و مذاکرات را با بازیکنان مختلف آغاز کردیم ولی توافق نهایی و بستن قرارداد به بعد از انتخاب سرمربی جدید موکول می‌شود چرا که سرمربی باید بازیکن را تایید کند و بدون نظر او با کسی قرارداد نمی‌بندیم ولی مشغول مذاکره هستیم تا زمان را از دست ندهیم.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند از نتایج و شرایط تیم ناراحت باشند و بدانند ما هم مثل آنها ناراحت هستیم. قول می‌دهیم این شرایط درست شود و یک تیم خوب و مدعی برای فصل بعد ببندیم و بازهم خوشحالشان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز