خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک:

بانک قرض الحسنه مهرایران پیشتاز شفافیت در نظام بانکی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۴۲

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب و دوایر ستادی استان قزوین بیان داشت: این بانک پیشتاز عرصه شفافیت در شبکه بانکی کشور می باشد و در دوسال گذشته اولین بانکی است که مجموع عمومی عادی خود را بدون هیچ بندی برگزار می نماید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسی امامی عضو هئیت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفری به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از دوایر ستادی و شعب استان قزوین بازدید کرد.

ارزیابی آمار عملکرد شعب استان در حوزه جذب منابع و بازاریابی، کنترل بهینه مصارف، بررسی پتانسیل های موجود در هر شعبه و ارزیابی عملکرد استان در اجرای طرح های مختلف از اهداف این بازدید ها بود.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در تمامی شعب استان و گفتگوی نزدیک با همکاران شعبه به بررسی عملکرد آنان پرداخت و راهکارهای لازم برای حرکت پرشتاب تر در مسیر دستیابی به اهداف عالیه بانک را اظهارداشت.

وی آشنایی با پتانسیل های منطقه تحت پوشش هر شعبه، تسلط کامل بر آمارها و ارقام مرتبط با نظام بانکی و استفاده از اساتید، کارشناسان و متخصصان حوزه بانکی را راهگشای رسیدن به اهداف برشمرد و گفت: کارکنان باید در ارزیابی شبکه بانکی کشور دیدگاه روشن و شفافی را عرضه نمایند.

شایان ذکر است، در این بازدیدها حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز