خبرگزاری کار ایران

 رئیس هیات کوهنوردی شهرستان گچساران خبرداد:

پیداشدن کوهنورد باشتی بعد از ۴۸ ساعت در ارتفاعات خومی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۴۵

رئیس‌هیات کوهنوردی شهرستان گچساران از پیدا شدن کوهنورد روستای کله‌گان شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد که ۴۸ ساعت در ارتفاعات خومی ناپدید شده بود، خبرداد.

داود حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگارر ایلنا در گچساران گفت: در پی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای کله گان از توابع شهرستان باشت مبنی بر مفقود شدن کوهنوردی از اهالی روستا در ارتفاعات کوه خومی بلافاصله تیم امداد هیات کوهنوردی شهرستان گچساران متشکل از آقایان داود حبیبی، حمید حسنعلی پور و مهرزاد مرادی با هماهنگی و مدیریت وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای پیداشدن این کوهنورد وارد عمل شدند.

وی افزود: این افراد با آماده کردن تجهیزات امدادی از طریق بالگرد به ارتفاعات کوه خومی هلی بورن شدند و بعد از سه ساعت گشت زنی شخص حادثه دیده پیدا شد که متاسفانه باتوجه به اینکه مدت ۲ روز در ارتفاعات سرگردان بوده در شرایط وخیمی به سر می‌برد که بلافاصله اعضای تیم با انجام دادن اقدامات اولیه امدادی مصدوم را به جایگاه امنی انتقال دادند.

حبیبی گفت: در تماس با کاپیتان کاظمی و ارسال نقطه مکانی به ایشان، مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادیم و تیم عملیات به فرودگاه گچساران بازگشت.

به گزارش ایلنا، شهرستان باشت در ۱۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز