خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد :

تحویل نگرفتن اجساد از سوی خانواده‌های سانحه هوایی یاسوج صحت ندارد/ تحویل برخی اجساد در هفته آینده/تاکنون جسد سالمی تحویل نشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۲۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تحویل نگرفتن اجساد توسط خانواده های سانحه هوایی یاسوج صحت ندارد و این موضوع شایعه ای بیش نیست.

" کامروز امینی " در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: از نظر پزشکی قانونی، اگر چهار اندام یک جسد وجود داشته باشد این جسد کامل بوده و آماده تحویل به خانواده داغدیده  است.

وی این چهار اندام را 2 دست ، 2 پا و تنه عنوان و اظهارداشت: هشت جسدی که تحویل خانواده های سانحه هوایی یاسوج شد دارای این چهار اندام بودند.

 هشت جسد قبلی، کامل تحویل خانواده ها شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هشت جسد قبلی کامل بوده و البته متاسفانه باید بگویم که شدت صدمات وارده بر پیکرها بسیار زیاد و تشخیص اجساد را با مشکلات فراوانی روبرو کرده بود.

امینی با بیان اینکه پیکرهایی در تعطیلات نوروزی تحویل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد شده و برخی آزمایشات هم برای تشخیص هویت این پیکرها هم اکنون در آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس در حال انجام است، خاطرنشان کرد:‌ با تحویل دادن این آزمایش ها، می توان تعدادی از پیکرهای مسافران را به خانواده های آنان تحویل داد.

تحویل برخی اجساد تا هفته آینده

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در هفته آینده برخی از اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج به خانواده های آنان تحویل داده می شود.

امینی با تاکید بر اینکه تا زمان مشخص شدن نتیجه نهایی آزمایشات آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس نمی توان تعداد پیکرهای تحویلی هفته آینده را عنوان کرد، یادآورشد:‌ به همین خاطر اکنون نمی توان آمار دقیق تعداد اجسادی که قرار است هفته آینده به خانواده ها تحویل داده شود را ذکر کرد.

 پیکرها را تحویل نمی دهیم

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه میزان صدمات وارده بر پیکرهای مسافران سانحه هوایی بالا بوده و ما نیز پیکرهایی که چهار اندام را نداشته باشد تحویل نمی‌دهیم.

امینی با بیان اینکه برخی از پیکرهای تحویلی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد چهار اندام را دارند و ما منتظر نتیجه نهایی آزمایشات تشخیص هویتی هستیم، اظهارداشت: البته ممکن است معیار پزشکی قانونی در روزهای آینده در ارتباط با تحویل پیکرها تغییر کند.

 تاکنون جسد سالمی تحویل پزشکی قانونی نشد

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تاکنون هیچکدام از اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج، سالم به پزشکی قانونی این استان تحویل داده نشده است.

امینی گفت: متاسفانه پیکرهایی که تاکنون تحویل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد شده دارای صدمات فراوانی بوده و بعید می دانم جسد سالمی در این سانحه هوایی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در ساعت 9 و 45 دقیقه صبح روز 29 بهمن ماه 1396، هواپیمایی آسمان که قرار بود در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند با 65 مسافر و خدمه از صفحه رادار خارج که بعد از گذشت حدود 60 ساعت لاشه آن در ارتفاعات دنا مشاهده شد.

تمامی مسافران و خدمه در این سانحه هوایی جان باختند و کار انتقال بقایا و پیکرهای این سانحه بعد از 45 روز همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز