خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

خبرنگاران تعمیق بنیه فرهنگی را سرلوحه کارخود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۳۹۹

مدیرکل آموزش وپرورش گیلان گفت: خبرنگاران تعمیق بنیه فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در سازندگی فرهنگ آینده کشور اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادرجهان آرا در نشست خبری که امروز به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خداوند به قلم قسم یاد می‌کند و قلمی که امروز در دست ما است قداست بالایی دارد.

وی افزود: امیدواریم قلمی که می زنید و در گذشته هم زده اید برکاتش در زندگی شما جاری شود.
 
جهان آرا با اشاره به اینکه همه ما همواره مسیر حرکت‌مان باید در راستای سازندگی آینده کشور باشد، گفت: در راستای تقویت بنیه فرهنگی بخش‌های مختلف کشور با قلم مان ضمن تعمیق فرهنگ مان راستی و صداقت را در سرلوحه کارهای خود  قرار دهیم.
 
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز در ادامه این نشست خبری طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگاران گفت:  اگر خبرنگار با انگیزه و رغبت باشد جامعه نیز بانشاط و پویا خواهد بود.
 
سید محمد شعفیعی افزود: در این برهه از زمان که سرعت و پیشی گرفتن مهم است خبرنگاری موفق است که سرعت عمل را سرلوحه کار خود قرار دهد.
 
وی ادامه داد: اگر با انعکاس خبری که واقعیت نداشته باشد آبروی یک مومن ریخته شود باید در بازگرداندن آبروی آن تلاش کنیم.
 
شفیعی با بیان اینکه خبرنگار باید تخصصی به دنبال واقعیت‌ها و مشکلات مردم باشد، یادآور شد: با حضور خود در حوزه سوژه ها سعی کنید واقعیت را نوشته و با انعکاس آن واقعیت مطالبات مهم مردم را پیگیری کنید.
 
وی با اشاره به اینکه سرسبزی گیلان مثل یک کاور مشکلات را زیر خود مخفی می‌کند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید فریب این سرسبزی را نخورند و باید به دنبال مشکلاتی که مخفی هستند باشند.
 
در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر از سوی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز