خبرگزاری کار ایران

نهمین »نمایشگاه سالانه‌ هنرهای معاصر ۵۰/۵۰» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۰۱

نهمین »نمایشگاه سالانه‌ هنرهای معاصر ۵۰/۵۰» با هدف ارایه‌ی استعدادهای متنوع خواستگاه‌های گونه‌گون برگزار شده است تا اصیل‌ترین صداهای معاصر را ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، نهمین نمایشگاه سالانه‌ هنرهای معاصر ۵۰/۵۰» (۵۰/۵۰; ۹th Annual Juried Art Exhibition) با هدف ارایه‌ی استعدادهای متنوع خواستگاه‌های گونه‌گون برگزار شده است تا اصیل‌ترین صداهای معاصر را ارائه دهد.

این نمایشگاه که به کوشش گالری ملکه (Queen Gallery) در شهر تورنتو کانادا، از تاریخ اول تا ۱۸ ماه اوت ۲۰۱۸ (برابر با ۱۰ تا ۲۷ امرداد ماه ۱۳۹۷) برگزار می‌شود، آثار عکاسان جوانی را دربرمی‌گیرد که جهان اطرافشان را از دریچه‌ی دوربین به گونه‌ای دیگر می‌بینند.

در این میان عکس »فراسو» از کارهای شناخته‌شده‌ی »البرز ملک‌پور» هم که پس از حضور موفق در چندین نمایشگاه بین‌المللی به کتاب «صد عکس و صد عکاس» راه یافته است، حضور دارد.

در این نمایشگاه، آثاری از آرش رحمتی، شارلت ماری فورستر (Charlotte Marie Forrester)، جیلیان اسخولدزه (Gillian Schultze)، کامیلا پزشکی و هنرمندان جوان و خوش‌ذوق دیگر از چشم‌اندازی متفاوت، آمیخته‌ای از هنر و تکنیک را پیش روی مخاطب قرار گرفته است.

گالری ملکه در معرفی نمایشگاه سالانه‌ی هنرهای معاصر ۵۰/۵۰ چونین آورده است که «این همیشه جالب و هیجان‌انگیز است که آغاز یک حضور را گرامی بداریم. ما تنها یک گام با گرامی‌داشت نخستین دهه‌ی حضورمان به‌عنوان بخشی از جهان و جامعه‌ی هنری فاصله داریم. هر سال متفاوت است و هر سال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهتر از سال پیش باشیم. ما خرسندیم تا شما را به گرامی‌داشت نهمین سالگرد گالری ملکه با افتتاح نمایشگاه هنرهای معاصر ۵۰/۵۰ دعوت کنیم. تمام کارهای هنری در اندازه‌ی ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر هستند و نمایش از اول تا ۱۸ اوت خواهد بود. ما مفتخریم که دوستان و همراهانی چون شما در این مسیر داریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز