خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۱۷ مرداد منتشر شد؛

پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی البرز به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۸۲

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ضمن قدردانی از تعامل سازنده رسانه‌ها با پلیس استان ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگارانی که در عرصه اطلاع رسانی صحیح و خدمت ‌به ملت سر افراز ایران اسلامی، متعهدانه و مسئولانه گام برمی‌دارند تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در متن این پیام آمده است :

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و به عنوان دیده بان بایستی در تلاش برای اطلاع رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها برآیند و در این راستا نباید تحت تاثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی ها و هیاهوآفرینی قرار گیرند.

بی تردید در کنارتلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم وزحمت کش نیروی انتظامی ، مردم بخشی از امنیت و آسایش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران فهیم، و متعهد رسانه ها در انعکاس هوشمندانه، واقع بینانه و واقع گرایانه حوادث و رخدادها می دانند.

سردار محمدیان با اشاره به شهادت خبرنگار مجاهد و حماسه نگار «محمود صارمی» روز خبر نگار را فرصتی گران سنگ برای پاسداشت مقام و منزلت حرفه خبرنگاری و تجلیل از اصحاب رسانه در کشور قلمداد و تصریح کرد:روز خبرنگار یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند که در پیشاپش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار ، نام خویش را جاودانه ساختند.

وی در پایان اظهار داشت: به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان های اسلامی و میهن ، آموزگار مکتب آگاهی شدند درود می فرستم و برای خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین مان، سلامتی، توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق مسئلت می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز