خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار خوزستان صورت گرفت؛

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شوش و شوشتر

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۵۶

پنجمین جلسه کارگروه مسکن استان خوزستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرستان های شوش و شوشتر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، هاشمی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر واحدهای بدون متقاضی در شهرستان شوش که یکی از دغدغه های پیش رو در خصوص پروژه مسکن مهر این شهر است تاکید کرد و افزود: در این زمینه خواستار تشکیل تیم عملیاتی متشکل از نمایندگانی از استانداری، مسکن و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری شهرستان هستیم.

در خصوص پروژه مسکن مهر شهرستان شوش، شرکت آب و فاضلاب موظف گردید طبق زمانبندی اعلام شده در خصوص تکمیل ایستگاه پمپاژ اقدام کرده و شهرداری شوش نیز همکاری لازم را با این شرکت برای تکمیل انشعابات فاضلاب در خیابان‌های پروژه مسکن مهر شهرستان بعمل آورد.

لازم به ذکر است تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهرستان شوش 2985 واحد می باشد که از این تعداد، 2264 واحد افتتاح شده و واحد های باقی مانده 271 مورد می باشد. همچنین مساحت کل شبکه معابر سایت های مسکن مهر شهرستان شوش 8 هکتار است.

همچنین جهت دو سایت 6 و 7 هکتاری مسکن مهر شهرستان شوش نیاز به کاربری 2 واحد آموزشی وجود دارد که در این خصوص زمین مورد نیاز اختصاص پیدا کرده و موضوع در دست پیگیری می باشد.

در ادامه جلسه آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر شهرستان شوشتر توسط فرماندار این شهر تشریح  و عنوان شد که تاکنون حدود 2 هزار خانوار با رقمی بالغ بر 8 هزار نفر در سایت های مسکن مهر شهرستان شوشتر ساکن شده اند.

اصلاح وضعیت هزینه اشتراک برق واحدهای تجاری و مسکونی، محاسبه میزان سود دوران مشارکت اعضا، احداث کلانتری در محل پروژه و قرار همکاری بانک ها در موضوع تاخیر پرداخت جریمه هایی که از عهده اعضا خارج است از مهمترین موارد مطرح شده از سوی فرماندار شوشتر بود که با حضور معاون عمرانی استاندار این موارد بررسی و تعیین تکلیف شد.

تعداد کل واحدهای مسکن مهر شوشتر 4388 واحد بوده که از این تعداد 3100 واحد افتتاح و 1288 واحد باقی مانده است. همچنین تعداد 768 واحد مستعد افتتاح و بهره برداری در شهریور ماه بوده و مساحت کل شبکه معابر سایت مسکن مهر 70 هکتاری شوشتر نیز 14 هکتار می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز