خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و محیط زیست در دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۵۳

با حضور استاندار خوزستان 4 پروژه در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و محیط زیست در دزفول افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی، ساخت نمایشگاه بین المللی دزفول و طرح فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و همچنین افتتاح تصفیه‌خانه کارخانه خمیرمایه دزفول با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

در طراحی پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول خط سورتینگ میوه، سردخانه، صنایع بسته‌بندی، ساختمان گمرک و استاندارد و سایر تاسیسات مورد نیاز پیش بینی شده است.

برای ساخت پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول 500 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود.

نمایشگاه بین المللی دزفول نیز که شامل 12 هزار مترمربع سالن سرپوشیده و فضای روباز و سالن همایش با ظرفیت یک هزار و 500 نفر می باشد با صرف 450 میلیارد ریال در 2 فاز احداث می شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آئین کلنگ زنی این 2 طرح که در ابتدای جاده سردشت دزفول برگزار شد بر توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی و صنایع جانبی در راستای توسعه صادرات شمال خوزستان تاکید کرد.

سالانه بیش از پنج میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک تولید می شود که با احداث پایانه صادراتی در شمال خوزستان امکان صادرات بخش زیادی از این محصولات به خارج از کشور فراهم می شود.

همچنین با حضور استاندار خوزستان تصفیه خانه کارخانه خمیر مایه دزفول که با صرف 120 میلیارد ریال احداث شده و نقش مهمی در کاهش آلودگی زیست محیطی دارد افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز