خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد؛

افزایش مشارکت پتروشیمی رازی در مسئولیت اجتماعی خود/ افزایش حقوق کارگران/ کمک به تیم نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۱۵۳

استاندار خوزستان گفت: با توجه به گسترش سرمایه گذاری پتروشیمی رازی در استان، انجام فعالیت های اجتماعی بیشتر از سوی این شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ای که با مدیران پتروشیمی رازی داشت، بیان کرد: در دریافتی های حقوق پرسنل شرکت پتروشیمی رازی اختلاف هایی وجود دارد و پایه حقوقی برخی از نیروهای قدیمی این پتروشیمی طبق وزارت نفت محاسبه شده و تعداد دیگری از پرسنل به صورت قرارداد با پیمانکاری و مبنای دریافت حقوق برخی دیگر از نیروها، تأمین اجتماعی است.

وی افزود: در این جلسه ای که با حضور مدیران شرکت پتروشیمی رازی و سرمایه گذاران کشور ترکیه برگزار شد، از مدیران پتروشیمی رازی خواسته شد تا با پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان آنجا دریافت حقوق نیروهای قراردادی و پیمانکاری تأمین اجتماعی نیز بهبود یابد که قول داده شد این موضوع در هیئت مدیره شرکت مطرح و تصمیم گیری نهایی در خصوص افزایش حقوق پرسنل نیروهای قراردادی و پمانکاری تأمین اجتماعی اتخاذ شده و اجرایی شود.

شریعتی عنوان کرد: همچنین مقرر شد این شرکت مسئولیت های اجتماعی بیشتری را در بندر امام و بندر ماهشهر متقبل شود که این موضوع نیز مورد پذیرش مدیران پتروشیمی قرار گرفت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه خوراک مورد نیاز پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تأمین می شود و با توجه به حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور، این شرکت در حمایت مالی از این تیم نقشی داشته باشد. بررسی این پیشنهاد نیز در دستور کار مدیران پتروشیمی رازی قرار گرفت.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع گسترش سرمایه گذاری در استان خوزستان در این جلسه، افزود: مشکل خرید گاز و نحوه خرید آن، طلب این پتروشیمی از وزارت جهادکشاورزی و سرعت دهی به پروژه تأمین گاز شیرین مورد نیاز پتروشیمی نیز از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیران شرکت پتروشیمی رازی بود که مقرر شد این موارد بررسی و نسبت به رفع آن ها از سوی استانداری خوزستان، اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز