خبرگزاری کار ایران

راه اندازی بازارچه های محصولات روستایی و عشایری در سطح شهرستان های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۶۷

مدیرکل امور روستایی و شوراها جلسه کمیسیون عمران و اقتصادی عشایر با هدف برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه های عرضه و فروش محصولات روستایی و عشایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه کمیسون عمران و اقتصادی عشایر با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری، مدیرکل امور عشایر، معاون امور دهیاریها، معاون امور شهری و دوتن از روسای اتحادیه های عشایر استان در محل اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری به منظور راه اندازی بازارچه های عرضه محصولات لبنی، دامی، صنایع دستی و تولیدات روستایی و عشایر برگزار شد.

حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراها هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی جهت راه اندازی بازارچه های عرضه و فروش محصولات روستایی و عشایر خواند.

وی افزود: در 10 شهرستان ظرفیت تولیدات عشایری بسیار مطلوبی داریم که در قالب نمایشگاه و بازارچه های عرضه محصولات می توانیم در رونق اقتصادی و اشتغال گام بسیار خوبی برداریم.

مدیرکل امور روستایی و شوراها گفت: هر 10 روز یکبار باحضور فرماندار و شهردار و رئیس شورای شهر هر شهرستان برنامه ریزی جهت مکان یابی و راه اندازی بازارچه های خود اشتغالی عرضه محصولات روستایی و عشایری تشکیل گردد تا بتوان برنامه ریزی موثری جهت راه اندازی بازاچه های عرضه محصولات داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز