خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

نورپردازی ساختمان تاریخی دانشگاه سه گوش اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۱۸

استاندار خوزستان گفت: در نظر داریم ساختمان تاریخی دانشگاه سه گوش اهواز نورپردازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از مراحل نهایی نورپردازی مجموعه تاریخی معین التجار افزود: نورپردازی مجموعه معین التجار که از ساختمان‌های تاریخی اهواز است به اتمام رسید و بسیار زیبا و چشم‌نواز شده است و از جاده ساحلی بسیار تماشایی شده است به صورتی که بسیاری از رهگذران جاده ساحلی از این بنا عکس می‌گیرند.

استاندار خوزستان افزود: برنامه‌داریم طرح‌های زیباسازی شهر اهواز در شب به ویژه در سواحل کارون را ادامه دهیم و در این راستا در ماه‌های اخیر یک طرح مطالعاتی بزرگ شروع شده که در نظر است دو سوی ساحل کارون هر طرف به طول ۲۰ کیلومتر در حد فاصل پل نهم تا پل ششم شامل اجرای طرح شود و به محض اینکه مطالعه کامل شود عملیات اجرایی را به تدریج شروع می کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به موازات و در چهارچوب این طرح جامع هم اکنون هم سه پروژه اجرایی تعریف شده است و نورپردازی معین التجار که به پایان رسید یکی از این طرح ها بود.

شریعتی در مورد دو طرح دیگر توضیح داد: همچنین ساختمان تاریخی دانشگاه سه گوش و یک ساختمان موزه ای که در حال ساخت است نورپردازی خواهد شد و یک طرح دیگری هم از بستر و عمق رودخانه در برنامه داریم که در حال مطالعه است.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم اهواز را به یک شهر گردشگری و شهر شب تبدیل و زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم و به این منظور می توان نورپردازی برای ساختمان های ساحل و بستر رودخانه و جزایری که در رودخانه است را انجام داد که در آن صورت این ساحل به یک ساحل کم نظیر تبدیل در سطح کشور تبدیل می‌شد و از این بابت باید از این ظرفیت‌ها استفاده لازم را ببریم و امیدواریم از این بابت کارون که بین رودخانه‌های ایران بی نظیر است انشالله زیبایی‌هایی هم که برای آن ایجاد می‌کنیم میان رودخانه های ایران بی نظیر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز