خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان عنوان کرد:

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اهواز در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۹۸

استاندار خوزستان گفت: ساماندهی سکونت‌های غیررسمی کلانشهر اهواز که در معرض خطر ریزش قرار دارند در اولویت برنامه ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده منطقه کوی آل صافی اهواز و مناطق کم برخوردار شهرستان کارون که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه انجام شد، افزود: دولت تلاش جدی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای و سکونت گاه‌های غیر مجاز داشته و هفته گذشته نیز نشستی در این خصوص با رئیس جمهوری داشتیم.

وی گفت: قرار است طرح محله‌محوری در سطح خوزستان اجرا شده و اگرچه در این طرح محله جابجا می‌شود اما با حفظ بافت فرهنگی و مسایل اجتماعی آن، استانداردهای زندگی در این مناطق رعایت می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به همین منظور به خوزستان سفر کرده و امید است بتوانیم در حل مسایل حاشیه ای اهواز تلاش مضاعفی صورت دهیم.

وی گفت: با راه اندازی دفاتر تسهیل گری در این محلات سعی شده طرح های تفضیلی این مناطق نوشته شده و ما نیز بر اساس آن اهداف خود را پیش ببریم.

شریعتی افزود: توسعه زیرساخت های این مناطق به ویژه بحث آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است که به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار خوزستان به همراه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از معاونان این سازمان به منظور بررسی مسایل و مشکلات سکونت گاه های غیر رسمی و بافت فرسوده اهواز از مناطق کوی آل صافی اهواز و مناطق حاشیه ای شهرستان کارون دیدن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز