خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر عنوان کرد :

کسب رتبه نخست روستای قادی کلا در جشنواره بین المللی روستا و عشایر دوستدار کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۳۶

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر از کسب رتبه نخست کتابخانه شهید رستگار روستای قادی کلا در چهارمین جشنواره بین المللی روستا و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر ، مرضیه فلاح کردآبادی ، رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر در جمع خبرنگاران این شهرستان ، خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویگر زمان دانست و گفت: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است.

فلاح تلاش خبرنگاران را مشابه کار کتابداران در کتابخانه ها دانست و اظهار کرد :هر دو با اطلاع رسانی و آگاه نمودن مردم جامعه موجب ارتقا سطح فکری و علمی آنان می شوند.

فلاح با اشاره به کسب رتبه نخست کتابخانه شهید رستگار روستای قادی کلا در بین هزار و سیصد شرکت کننده چهارمین جشنواره بین المللی روستا و عشایر  دوستدار کتاب،خاطرنشان کرد :شهرستان قائمشهر با دارا بودن هفت باب کتابخانه پویا و بیش از  14 هزار  عضو فعال و 81 هزار و صد و هفده منابع فعالیت بسیار خوبی دارد.

وی در پایان از جمله فعالیت های ترویج کتابخوانی را برگزاری همایش تجلیل و تکریم از خادمان شهر،حضور کتابداران در مدارس و معرفی کتاب،برپایی نمایشگاه کتاب ، قصه گویی، جلسات نقد و رونمایی کتاب ،مسابقات کتابخوانی و معرفی کتاب های مفید در وبلاگ اداره و ساخت کتابخانه در روستاها با حمایت بخشداری و شورا و خیرین عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز