خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد:

ورود بی قید و شرط تکنولوژی سازگاری با طبیعت را از بین برد/ مردم نگران آیند‌ه آب هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۷۵

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: حفر چاه غیر مجاز در باغ ویلاها و رشد صنعت در استان مردم یزد را بیش از پیش نگران کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی جوادیان زاده در جمع مدیران شرکت آب منطقه ای یزد، اظهارداشت: مسائل اجتماعی که عمدتاً در حوزه  آب درگیر آن هستیم شناسایی شده که مردم نگران  آینده آب یزد هستند؛ از طرفی در چند سال اخیر  تعرضات به خط اول انتقال آب به یزد هم تشدید شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 12 بار به خط اول انتقال آب به یزد تعرض  شده و این تعرضات که تکرار می‌شود، مردم فکر می‌کنند عزم و توانی برای جلوگیری از آن نیست، این تعرضات نشانگر ناهنجاری  است که در آن منطقه است و اینکه  پیوست فرهنگی و اجتماعی  مناسب ‌برای اینکه چگونه کار کنیم وجود ندارد.

جوادیان زاده تصریح کرد :  بر اساس اصل 45 قانون اساسی آب و معدن انفال است اما مردم فکر می کنند تنها معدن انفال است و این نگاه نسبت به انفال بودن  آب نیست و مردم نگران هستند.

 وی خاطر نشان ساخت: برنامه داریم که ابتدا  موضوع آب چند انضباطه را مد نظر قرار دهیم. استانداری و فرمانداران در میدان هستند  و اجرای طرح سپاس آب را  در دستور کار داریم. بحث برگزاری شب مهر آب یزد را داشتیم که امیدواریم این طرح در سایر شهرستان های استان هم تکرار شود. همچنین  بحث مدیریت مشارکتی را به طور جدی پیگیری می‌کنیم، البته فعلا در ابتدای کار هستیم و به حمایت جهاد کشاورزی در اجرای  این طرح نیاز داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز