خبرگزاری کار ایران

در دیدار بروجردی و سفیر چین مطرح شد؛

با تقویت همکاری‌های تهران و پکن می‌توان تحریم‌های یکجانبه آمریکا را بی‌اثر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۸۱

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفیر چین در ایران ملاقات کرد. در این دیدار بر تداوم همکاری‌های دوجانبه تاکید شد.

به گزارش ایلنا، «پانگ سن» سفیر چین در تهران ظهر یکشنبه ۱۴ مرداد با علاءالدین بروجردی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار، با اشاره به روند رو به رشد مناسبات فیمابین گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش روابط با کشور چین است و امیدواریم با توجه به شرایط ویژه بتوانیم گام‌های بلندتری در جهت تقویت همکاری های سیاسی و پارلمانی برداریم.

وی ضمن تشکر از مواضع دولت چین در رابطه با همکاری با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه نفتی، افزود: جنگ اقتصادی که ترامپ راه انداخته، باعث بهم ریختن ساختار دهها ساله حاکم بر روابط بین‌الملل شده که قطعا به ضرر آمریکا خواهد بود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین در پایان بر لزوم ملاقات و همفکری اعضای گروه دوستی دو کشور جهت فعال‌تر شدن روابط دوستانه پارلمان های دو کشور تأکید کرد.

سفیر چین در تهران نیز در این دیدار، با حائز اهمیت خواندن حفظ روابط دو پارلمان بر سفر متقابل گروه دوستی پارلمانی چین و ایران تأکید کرد.

سفیر چین همکاری دو کشور را کاملا منطبق بر قوانین بین المللی دانست و اظهار داشت: با تحریم های یکجانبه آمریکا مخالفیم و کماکان با در نظر گرفتن مسئولیت خود در عرصه بین‌المللی به همکاری های دوجانبه خود با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهیم.

سن افزود: با تقویت همکاری ها، می توان تحریم های یکجانبه آمریکا را بی اثر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز