خبرگزاری کار ایران

بهترین تراکتور ایران با اجزای مدرن

هیجان لیگ با این تراکتور چند برابر می شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۶۲

ایلنا: اخبار خوب زیادی این روزها از باشگاه تراکتور سازی می رسد و برخلاف تیم های پر سروصدا که اول شایعاتی بزرگی براه می اندازند و بعد تمام آن شایعات در همان سطح شایعه باقی می ماند در باشگاه تراکتور سازی به محض اینکه یک خبری رسانه ای می شود آن اتفاق رقم خورده است.

مثل حضور دژاگه و شجاعی در این تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران که حضورش در لیگ برتر فراتر از فوتبال است.

بخش زیادی از آذری زبان های خوب کشورمان تعلق خاطری عجیب به تراکتورسازی دارند و در دوسه سال ابتدایی که این تیم به لیگ برتر آمده بود خاطرتان هست که مردم با چه شور و شوقی از این تیم و بازیهای آن حمایت می کردند.

متاسفانه نگاه ابزاری برخی متولیان محلی به تراکتور سازی این باشگاه ریشه دار را وارد حاشیه های خطرناکی کرد و آنقدر تیم فوتبال تراکتور را این دست و آن دست کردند و آدم های منفی را براین باشگاه حاکم نمودند که به یکباره سکوهای سرخ تبریز خالی شد و به ندرت تماشاگران آذری نیمه ورزشگاه یادگار امام را پر می کردند.

این فصل یک خانه تکانی اساسی را در تراکتور شاهد بودیم.

حضور جان توشاک به عنوان سرمربی اولین حرکت بزرگ تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالات بود.

انتخاب صادق درودگر یک مدیر باتجربه و کارکشته و البته با نفوذ در بخش های مختلف که قادر است حق تراکتورسازان را در خارج زمین هم بگیرد و اجازه ندهد دیگران به تیمش ضربه بزنند از دیگر اتفاقات خوب نماینده آذربایجان در لیگ برتر بود.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه فقط اسمشان کافی است تا هواداران تراکتور را دوباره به روی سکوهای داغ بکشاند و فصلی رویایی در انتظار فوتبال تراکتور و لیگ برتر است.

یک انتخاب خوب دیگر در بخش رسانه ای و روابط عمومی داشتند و آنهم حضور سیدمرتضی موسوی زنوز که از اولین مدیران روابط عمومی در باشگاه استقلال و آچار فرانسه تیم رسانه ای استقلالی ها بود ،  به عنوان مدیر روابط عمومی و معاون فرهنگی تراکتور سازی است.

مرتضی موسوی یک رسانه ایی آشنا با فضای مطبوعات و فوتبال است که در بخش رسانه از مستقل ترین خبرنگاران و نویسندگان محسوب می شود.

سردبیری روزنامه های استقلال جوان و جهان فوتبال و چند نشریه دیگر از جمله سوابق رسانه ای اوست ضمن اینکه سالها مشاور باشگاه استقلال هم بوده است.

در هر حال اجزا تراکتور به خوبی کنار هم قرار گرفته اند و همه اینها نوید روزهای آفتابی را نزد نماینده شایسته آذری ها می دهد. همچنین هیجان فوتبال ایران با وجود یک تراکتور آماده و پر ستاره دوچندان می شود و امیدواریم فصل پرباری برای مجموعه فوتبال ایران باشد.

*سیدرضافیض آبادی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز