خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس هیات مدیره؛

محمد نصرالله‌زاده مشاور رسانه‌ای باشگاه ملوان شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۱۲

طی حکمی از سوی رضا الماسی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان، محمد رضا نصرالله زاده به عنوان مشاور رسانه ای باشگاه ملوان منصوب شد.

طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی، مشاور رسانه‌ای این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی حکمی از سوی رضا الماسی - رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان - محمدرضا نصرالله زاده به عنوان مشاور رسانه ای باشگاه ملوان منصوب شد.

در حکم الماسی خطاب به نصرالله زاده آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه امور رسانه‌ای بدین وسیله جنابعالی به سمت مشاور اینجانب در امور رسانه‌ای باشگاه ملوان بندر انزلی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان، بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود باشگاه و همچنین ارائه راهکارهای مفید و سازنده در راه اعتلای باشگاه ملوان بندر انزلی گامی موثر بردارید.

محمدرضا نصراالله‌زاده از خبرنگاران با سابقه عرصه مطبوعات است که پیش از این مسئولیت‌هایی مانند مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، مدیر روابط عمومی و مشاور فرهنگی فدراسیون ژیمناستیک، مشاور مدیرعامل باشگاه سایپا، مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه راه‌آهن و همچنین عضو هیات رئیسه انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز