خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین تجلیل از تلاش‌های خبرنگاران در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۵۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: مراسم تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران شهرستان هندیجان 17 مرداد، هم‌زمان با روز خبرنگار برگزار می گردد و از نقش بی‌بدیل آن‌ها در توسعه فرهنگی و هنری شهر قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبر با همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان، با حضور و مشارکت کلیه دستگاه‌ های اداری، به ‌صورت یکپارچه و متمرکز روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، مصادف با روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به ‌منظور تجلیل از مقام شهدای عرصه خبر و رسانه به‌ ویژه شهید شاخص این حوزه محمود صارمی، آیین یادبودی برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره این شهید والامقام و سایر شهدای خبرنگار را گرامی داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: برنامه‌ های متنوع دیگری هم در جهت تجلیل از زحمات و فعالیت‌ های سازنده و قابل ‌قبول اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران هندیجان در نظر گرفته ‌شده که در روز خبرنگار برگزار می گردد.

میرزا پور با ابراز خرسندی از فعالیت قابل ‌قبول بیشتر خبرنگارانی که دلسوز مردم و چشم بینا و یاور مدیران اجرایی در هندیجان هستند، گفت: نه ‌تنها ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه سایر ادارات نیز می‌بایست حامی هنرمندان و اصحاب رسانه باشند. کسی نمی‌تواند نقش خبرنگاران را در جامعه نادیده بگیرد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی و در جهت رضایت حق‌ تعالی، مردم و همچنین در مسیر رشد، اعتلای جامعه در ابعاد فرهنگی، هنری و اجتماعی تلاش می‌کنند تا روحیه نشاط، خود باوری و امید را در مردم تقویت کرده و زنده نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی باید وجدان آگاه، بیدار و حقیقت ‌بین مردم باشند ادامه داد: رسالت خبری ایجاب می‌کند که تنش‌ زدایی، کمک به رفع کاستی‌ها، همدل و همیار مدیران بودن، از ویژگی و خصایص اولیه خبرنگاران باشد و بر اساس این الگوها فعالیت خبری انجام دهند.

میرزا پور تصریح کرد: تجلیل از خبرنگاران، همه‌ ساله در سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، با همکاری فرمانداری و سایر ادارات شهرستان هندیجان برگزار می‌شود که این تجلیل به ‌پاس قدردانی از زحمات یک‌ساله این عزیزان صورت می‌گیرد. خبرنگاران امید و صدای رسای مردم هستند.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز