خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار هندیجان:

مردم هندیجان تجهیز بیمارستان را خواستارند/رئیس دانشگاه علوم پزشکی به هندیجان سفر کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۶۰

معاون فرماندار هندیجان گفت: از وضعیت بیمارستان دولتی هندیجان و خدمات دهی آن بدون داشتن پزشک متخصص گله مند هستیم و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان خواستاریم به هندیجان سفر کرده و تجهیزات لازم را به بیمارستان اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، بهنام خضعلی  در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات بهداشتی که در سطح شهر و روستاهای هندیجان وجود دارد، سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار هندیجان، مسئولان کم‌کار را مورد خطاب قرار داده و افزود: اگر قبول مسئولیت کردید باید شب و روز برای این مردم و شهرستان تلاش و وقت بگذارید، چشم روی ‌هم بگذارید این دوران سپری می‌شود و بعد مردم در مورد همه شما و ما قضاوت خواهند کرد.

 خضعلی بیان کرد: مسئولان قدر این امانت الهی را بدانند و راه خدمت به ملت را پیش‌ بگیرند تا یک ‌زمانی نرسد پشیمان شوند که چرا در دوران مسئولیت کم‌کاری کرده بودیم. مسئولی که خالصانه خدمت می‌کند مورد لطف خداوند و مردم قرار می‌گیرند.

وی گفت: در خصوص بیمارستان دولتی شهدا و مشکلات پیرامون آن، ما ناراضی هستیم و از عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان گله ‌مند بوده و خواستاریم وی هر چه سریع‌تر در هندیجان حضور پیدا کند و نگاه ویژه به این منطقه داشته باشد و تنها بیمارستان این شهر را تجهیز کند.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورای سلامت جهت رفع معضلات، مشکلات پیش رو در کنار هم، با تعامل بیشتر و در اختیار قرار دادن امکانات خود کمک کنند تا گام‌ های تأثیرگذار و در شان این مردم برداشته شود.

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز