خبرگزاری کار ایران

تاکید نجفی بر تسریع راه اندازی پایانه صادراتی و نمایشگاه دائمی البرز

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۸۵

استاندار البرز با بیان اینکه دولت درصدد ایجاد بسترهایی مطمئن برای حضور فعال بخش خصوصی است از تلاش برای تحقق این هدف در راه اندازی پایانه صادراتی پیام و نمایشگاه بین المللی، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه موضوع تحویل گندم با کیفیت از طریق اتحادیه آرد استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: بر این اساس آردی که از طریق بورس عرضه می شود از بسیاری جهات قابل مقایسه با سایر استان ها نیست که این امر پیگیری می شود.

نجفی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش امیدوار کننده‌ای از روند راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی استان ارائه شد، گفت: این اقدامات مهم با اهتمام ویژه‌ای دنبال شده و اکنون نتایج بسیار خوبی را همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نمایشگاه دائمی شکل گرفته و هیات مدیره آن تشکیل شده است، زمین نمایشگاه نیز تعیین و دیوارکشی آن نیز انجام گرفت.امیدوارم با حضور فعال بخش خصوصی،بزودی شاهد بهره برداری از نمایشگاه دائمی شویم.

وی گفت: پایانه صادراتی نیز از اقدامات بسیار حائز اهمیت برای استان محسوب می شود که از این طریق بخش خصوصی و بویژه در حوزه صادرات و واردات با سهولت بیشتری امور خود را دنبال می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز