خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد:

ضرورت ساماندهی پسماند حلقه‌دره، مهمترین تکلیف شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۶۶

استاندار البرز گفت: ساماندهی پسماند در کلانشهر کرج به‌عنوان مهمترین تکلیف شهرداری کرج، بسیار حائز اهمیت است و باید این امر طی برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه کارگروه پسماند که با تاکید بر ضرورت تسریع در اتخاذ تدابیر ویژه برای برنامه ریزی در این حوزه افزود: بر این اساس باید طی برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت در اسرع وقت نسبت به ساماندهی زباله های استان اقدام کرد.

وی ادامه داد: برخی اقدامات با توجه به لزوم ساماندهی پسماند بویژه در منطقه ماهدشت باید با سرعت بیشتری برنامه ریزی و اجرایی شود. با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان از توان بخش خصوصی نیز برای ساماندهی پسماند بهره برد. با توجه به اینکه بخش مسافربری فرودگاه پیام به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، بوی نامطبوع زباله‌ها از حلقه‌دره یکی از مشکلات این مجموعه محسوب می‌شود که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

استاندار البرز اضافه کرد: کرج با ظرفیت‌های موجود می‌تواند الگوی شهرهای کشور باشد، از این رو زیبنده این کلانشهر نیست که در حوزه پسماند و زباله‌ها دچار چنین مشکلاتی باشد. شهرداری موظف است کنار پروژه‌های بزرگی همچون قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج، به جد درصدد ساماندهی زباله‌ها و پسماند باشد. می‌توان بسیاری از برنامه‌های بزرگ را با تعامل سازنده بین‌دستگاهی در کمترین زمان اجرایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی پسماند یکی از مطالبات مهم مردم است که باید در راستای تحقق آن با مدیریت صحیح و اهتمام ویژه اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز