خبرگزاری کار ایران

مربی فولاد: با 11 گلادیاتور مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۵۵

مربی تیم فولاد خوزستان در غیاب سیروس پورموسوی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و همچنین درباره وضعیت سروش رفیعی برای بازی فردا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید اخباری، مربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پورموسوی به دلیل اینکه پروازش دیر آمد، به نشست خبری نیامد و من به جای وی آمدم.

او ادامه داد: بدن بازیکنان هنوز از تمرینات بدنسازی خارج نشده و همه تیم‌ها همین شرایط را دارند. پرسپولیس هم تیم بزرگی است که نیاز به تعریف ندارد. بازیکنان بزرگی هم دارد اما با احترام به هواداران پرسپولیس ما می‌خواهیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای مقابل این تیم انجام بدهیم.

مربی فولاد خاطرنشان کرد: امسال هم قسم شدیم تا برای خوشحالی هواداران از هیچ کوششی دریغ نکنیم. همچنین باید از مدیریت مجموعه فولاد و شخص مهندس کشانی به عنایت ویژه‌ای به تیم فولاد دارد تشکر کنیم؛ چراکه یکپارچگی زیادی در تیم به وجود آورده و این یکپارچگی از مدیریت به کادر فنی و از کادر فنی به بازیکنان منتقل شده است و فردا با ۱۱ گلادیاتور می‌خواهیم قهرمانانه بازی کنیم و در خور شأن نام فولاد به میدان بروم.

مربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرده سروش رفیعی مقابل بازی نمی‌کند و اینکه آیا او به میدان می‌رود یا نه، افزود: متأسفانه صحبت‌هایی شنیدم که الگوی جهانی ندارد.

او افزود: اینکه بازیکنی تحت قرارداد یک باشگاهی باشد اما مسئولان یک باشگاه دیگر درباره آن موضع بگیرند، مثل این است که آردا توران از اتلیتیکو مادرید به بارسلونا برود بعد مسئولان این تیم بگویند مقابل ما بازی نکند.

اخباری بیان داشت: اگر این طور است باید بگویم سروش رفیعی از پایه‌های فولاد رشد کرده و ما هم باید بگوییم او نیم فصل دوم مقابل ما بازی نکند یا حتی مهدی ترابی هم به میدان نرود! بهتر است که راجع به تیم خودمان حرف بزنیم هرچند که برانکو یک مربی حرفه‌ای است که موضعی در این قضیه نگرفته و هیچ بندی هم در قرارداد سروش وجود ندارد. برانکو باهوش‌تر از آن است که ذهن خودش را معطوف یک بازیکن کند هرچند که ما در خط حمله بازیکنانی مثل شیمبا و سعید را داریم و اگر آقای پورموسوی صلاح بداند، شاید سروش بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز