خبرگزاری کار ایران

اقدام جالب باشگاه فولاد برای بازی مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۵۵

​کاروان تیم فولاد خوزستان عصر روز پنجشنبه اهواز را به مقصد تهران ترک می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان سید سیروس پورموسوی در دومین گام از رقابت های لیگ برتر، با داشتن روحیه ای خوب و بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

در ادامه 4 خبرکوتاه از تیم را مرور می کنیم: 

برگزاری آخرین تمرین 

 از ساعت 20 امروز روند آماده سازی تیم فولاد خوزستان با انجام یک جلسه تمرینی در زمین شماره 2 باشگاه فولاد خوزستان پیگیری شد.

 پیش از این قرار بود شاگردان پورموسوی در زمین چمن 200 دستگاه، آخرین تمرین قبل از دیدار با پرسپولیس را دنبال کنند که با توجه به انجام تعمیرات در این ورزشگاه؛ ناچارا در زمین جنب سالن تکنیک تمرین خود را انجام دادند.

خروج دورقی از شرایط مصدومیت

خبر دیگر از اردوی فولاد خوزستان اینکه، میثم دورقی هافبک این تیم با طی کردن دوران مصدومیت و طی کردن تمرینات انفرادی، اکنون به شرایط ایده‌آل خود رسیده و با تشخیص کادر پزشکی و نظرکادر فنی از امروز تمریناتش را همراه با دیگر نفرات پیگیری کرد.

برنامه روز پنجشنبه تیم  

 فولادی ها که در روزهای اخیر چند جلسه آنالیز حریف خود را پشت سرگذاشته اند، صبح فردا (پنجشنبه) به استراحت خواهند پرداخت و بعد از ظهر فرودگاه بین المللی اهواز را به مقصد تهران ترک می کنند. همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بازیکنان یک جلسه عرق گیری را در هتل محل اقامتشان پشت سر خواهند گذاشت و آخرین دستورات و برنامه های کادرفنی برای حضور در این دیدار را مرور خواهند کرد.

اعزام هواداران به تهران 

همزمان با برگزاری دیدار دوم، کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان نیز با انجام تدارکات لازم شرایط را برای حضور تماشاگران فولاد در ورزشگاه آزادی تهران محیا کرده تا شاگردان پورموسوی در شرایطی خوب و در میان تشویق های یار دوازدهم خود به میدان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز