خبرگزاری کار ایران

به تراکتورسازی تبریک می‌گویم

برانکو: بازی با فولاد اولین داربی ماست / منشا جزو نفرات اصلی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۴۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک جدال سنتی بین پرسپولیس و فولاد همیشه وجود داشته است. بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان همیشه سخت بوده و نتیجه آن قابل حدس نیست. چه در تهران و چه در اهواز.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. نخستین دیدار ما مقابل هوادارانمان است. گزینه دیگری جز نمایش بازی خوب و ایجاد انرژی در بازی نداریم و به دنبال پیروزی هستیم.

وی افزود: یک جدال سنتی بین پرسپولیس و فولاد همیشه وجود داشته است. بازی این دو تیم همیشه سخت بوده و نتیجه آن قابل حدس نبوده است. چه در تهران و چه در اهواز. فولاد همیشه برای ما حریف سرسختی بوده است. هر دو تیم با پیروزی لیگ را شروع کرده‌اند و ما چیزی برای از دست دادن در تهران نداریم و باید برای سه امتیاز بجنگیم.

ایوانکوویچ عنوان کرد: این بازی اولین داربی ما در ابتدای لیگ خواهد بود. همه بازیکنانم سلامت هستند و انتظار ما این است که حداکثر آمادگی را برای بازی داشته باشند. علی رغم این که فولاد تغییرات زیادی در بازیکنانش داشته است، همه می‌دانیم خوزستان سرچشمه بازیکنان بااستعداد است. حضور چهار تیم در لیگ برتر از خوزستان اثبات‌کننده این موضوع است.

سرمربی پرسپولیس درباره کارت‌های زرد پرسپولیس در بازی گذشته و نبود جانشین در صورت محروم شدن بازیکنانش گفت: روش ما تلاش برای بازی هجومی است. پدیده هم هجومی بازی کرد و باعث شد درگیری و کارت زرد افزایش پیدا کند که همه این کارت زردها به خاطر دوئل و درگیری بود نه به خاطر کارهای غیرورزشی. بازیکنان باید دقت داشته باشند که کمتر کارت بگیرند اما بازی‌های درگیرانه کارت‌های بیشتری دارند. برای من و تیمم مهم است که فیرپلی بازی کنیم اما این باعث نمی‌شود که نجنگیم.

برانکو درباره مهار سروش رفیعی خاطرنشان کرد: بازی کردن این بازیکن به مربی فولاد بستگی دارد و این که این بازیکن در چه پستی و چند دقیقه بازی کند، مربوط به مربی حریف می‌شود. چیزی که من همیشه تکرار می‌کنم این است که برای حریفانمان احترام قائلیم اما نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان آسیا، بازی تیممان را با آن‌ها تطبیق نداده‌ایم. حواسمان به تک تک بازیکن‌های حریف است و برنامه خاصی داریم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا فردا شاهد بازی هجومی از پرسپولیس خواهیم بود یا نه گفت: انتظارم این است که ما بازی به بازی بهتر شویم و دلیل خوش‌بینی من بازیکنانم هستند. چراکه رفتار و واکنش آنها را در تمرینات می‌بینم. هر بازی شرایط خودش را دارد و البته انتظار بهتر شدن از بازیکنان داریم اما به هر حال فولاد خوزستان هم یک طرف قضیه است.

برانکو درباره اینکه منشا به چه دلیل از ترکیب اصلی دور شده و آیا قرارداد سنگین او باعث این مسئله شده است، تصریح کرد: من نمی‌دانم قرارداد منشا چقدر است و از آن اطلاعی ندارم، چون در این مسئله دخالت نمی‌کنم اما احتمالاً قرارداد خوبی دارد و طبیعی است که بازیکنی که قرارداد بالا می‌بندد، بهترین باشد. او جزو نفرات اصلی نیست چون اولویت با بازیکنانی است که در بازی با پدیده فیکس بودند و منشا در بازی پدیده دقایقی بازی کرد اما اینکه او برای آینده‌اش چه برنامه‌ای دارد من نمی‌دانم.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تراکتورسازی گفت: به مالک تراکتورسازی تبریک می‌گویم که دو کاپیتان و بازیکن تیم ملی را جذب کردند؛ چراکه آنها یک ماه قبل در جام جهانی بودند و تقویت خوبی برای تراکتورسازی هستند و این مسئله رقابت را برای صدر جدول سخت‌تر می‌کند. خیلی خوب است بازیکنانی که کیفیت لیگ را بالا می‌برند به لیگ ایران برگردند.

برانکو در مورد اینکه گفته است سروش رفیعی مقابل پرسپولیس بازی نکند، گفت: برخی رسانه‌ها همه چیز می‌نویسند. من نمی‌دانم قرارداد سروش رفیعی با باشگاهش چگونه است. او بازیکن فولاد است و یک بازیکن حرفه‌ای است. طبیعی است که برای او مربی‌اش تصمیم می‌گیرد و این اصلاً به من ربطی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز