خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه؛

سرپرست بیمارستان تخصصی شهدای ایذه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۰۶

طی حکمی از سوی حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه، سجاد نعمتی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهدای ایذه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، سجاد نعمتی سرپرست جدید بیمارستان شهدای ایذه در خصوص حکم سرپرستی این بیمارستان، اظهار کرد: شهرستان شهید پرور و تاریخی ایذه از تاریخ و فرهنگ بزرگی برخوردار است و بسیار خوشحالم که به عنوان یک خدمتگذار کوچک در این شهرستان هستم و امیدوارم بتوانم با کمک همه همکاران، پرسنل شاغل در بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان گامی هرچند کوچک در جهت بهبود شرایط درمانی برداریم؛ این کار تنها با حمایت مردم و مدیران مجموعه و همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستانی امکان پذیر است.

نعمتی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان تخصصی  شهدای به عنوان قطب شمال شرقی خوزستان است که باید جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از شهرستان های هم جوار را باید پوشش دهد، نیازمند ارتقاء کمی و کیفی است و این کار تنها در سایه همکاری و همفکری همه مسئولین پر تلاش و زحمت کش شهرستان صورت می پذیرد.

وی افزود: موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنم  پروژه های بزرگ طرح تحول سلامت در شهرستان  هستند که  فضای سبز و محوطه دچار تغییراتی کرده اند. امیدواریم با اتمام پروژه ها در فازهای بعدی شرایط مطلوبتری را در مورد فضای سبز و محوطه بیمارستان به سرانجام برسانیم و نظر به محدود بودن منابع مالی نیازمند کمک و حمایت های موسسه های خیریه در این میان هستیم.

نعمتی در پایان عنوان کرد: رسانه ها و ارباب جراید نقش حیاتی و بسیار مهمی در روشنگری جامعه  در بازتاب مشکلات، پیگیری و حل آنها داشته اند. امیدواریم  با انتقادها و راهکارهای  سازنده و مهم ما را در بهبود شرایط موجود کمک کنند؛ ما آمادگی کامل داریم که از نظرات، پیشنهادهات و انتقادات آنها بهره ببریم. در پایان نیز از ریاست دانشگاه جندی شاپور، مدیریت شبکه بهداشت و درمان و همچنین نماینده زحمت کش شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس تشکر و قدر دانی می کنم.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز