خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان ایذه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۵۶

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار ایذه صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، این مراسم با حضور مصطفی سمالی فرماندار ایذه، روسای ادارات و کارکنان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حسین کیانی معاون پیشین تودیع و مجاهد مقصودی به عنوان معاون جدید فرماندار ایذه معارفه شد.

 حسین کیانی معاون پیشین فرمانداری ایذه ابتدا از همه مسئولین ارشد و روسای ادارات تشکر کرد سپس با اشاره به این مطلب که جابجایی‌ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است گفت: بدون شک جابجایی‌ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است و انتخاب معاون فرمانداری هم از این قاعده خارج نیست که انشاالله با استفاده از تجارب دیگر عزیزان خدمت گذار، شاهد توسعه و رونق بیشتری در سطح شهرستان ایذه باشیم.

 فرماندار ایذه نیز ضمن تشکر از زحمات مستمر حسین کیانی معاون اسبق فرمانداری ایذه، آرزوی توفیق روز افزون برای مجاهد مقصودی معاون فعلی فرمانداری ایذه در راستای سیاست‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید به مردم منطقه را خواستار شد.

مجاهد مقصودی معاون جدید فرماندار ایذه نیز از زحمات حسین کیانی تشکر کرد و در سمت جدید برای کیانی در استانداری خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

مقصودی سپس از هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک بابت حسن توجه و اعتماد به وی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز