خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبرداد:

رشد ۲۲ درصدی صادرات کالا نسبت به سال قبل در بندرامیرآباد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۹۰

مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت:بندرامیرآباد با بارگیری بیش از ۱۸۸ هزار تن کالا در چهار ماه گذشته از رشد ۲۲ درصدی صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا،مدیر بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت : در تیرماه سال جاری صادرات کالاهایی از قبیل خاک کلینکر ، سنگ گرانیت ، کالاهای معدنی و مواد نفتی از رشد  ۱۰۰ درصدی صادرات برخوردار بود.

سیاوش رضوانی افزود: بندرامیرآباد با بارگیری بیش از ۵۹ هزار تن کالا در ماه گذشته نیز ، از رشد ۴۳ درصدی صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل  برخوردار بوده است.

وی میزان تخلیه و بارگیری کالا در چهار ماه نخست سال ۹۷ را یک میلیون و ۱۰۳ هزار۷۹۲ تن عنوان کرد که در مقایسه با ۷۶۷ هزار و ۳۶۱ تن مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.

مدیر بندر امیرآباد به همایش بین المللی توسعه صادرات از مسیر دریای خزر که در تیرماه سال جاری به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد اشاره و از آن به عنوان  فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها  و توانمندی های  منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به صاحبان کالا ، سرمایه گذران و صادرکنندگان یاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز