خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری 41 طرح بهداشتی و درمانی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۴۳

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۴۱ طرح بهداشتی و درمانی در زنجان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌در سفر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان صبح امروز(9 مرداد) 41 طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار تخصیصی 137 میلیارد و 254 میلیون ریال به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در این مراسم هشت طرح بهداشتی و درمانی در زنجان، هشت طرح در خدابنده، پنج طرح در سلطانیه، هشت طرح در طارم، پنج طرح در خرمدره، چهار طرح در ماهنشان، یک طرح در ابهر و یک طرح در ایجرود به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فاز نخست توسعه اورژانس، ال دی آر، رادیوتراپی بیمارستان ولیعصر زنجان (عج) هم با 140 میلیاردریال افتتاح شد.

بازدید از بخش انکولوژی و افتتاح پلی کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان با اعتبار 15 میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفروزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان زنجان بود.

 قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر خود مرکز درمانی غربالگری سرطان بیمارستان ولیعصر(عج) با تجهیزات و دستگاه‌های ماموگرافی، سونوگرافی، کلونوسکوپی و کولپوسکوپی (بدون شیمی درمانی) با 20 میلیارد ریال را هم افتتاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز