خبرگزاری کار ایران

همزمان با حضور وزیر بهداشت در زنجان؛

کلینیک ویژه تخصصی شهرستان خرمدره افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۳۰

کلینیک ویژه تخصصی شهرستان خرمدره با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در سفر یک روزه دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان زنجان کلینیک ویژه تخصصی شهرستان خرمدره افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱۸ زنجان، از دیگر مراکز درمانی است که با حضور وزیر بهداشت در شهرستان زنجان افتتاح شد.

حضور در زنجان و تجلیل از کارکنان برگزیده خانواده علوم پزشکی زنجان از دیگر برنامه‌های مقام عالی وزارت بهداشت در سفر به زنجان بود.

وی در پایان روز دوشنبه در نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شرکت کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی پروژه های مرکز آموزشی و درمانی ولیعصر (عج) زنجان شامل؛ مرکز رادیوتراپی، LDR، بخش جدید اورژانس و مرکز تشخیصی و درمانی سرطان را مورد بهره‌برداری قرار داد.

افتتاح همزمان ۴۱ پروژه بهداشتی و درمانی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان عالی استان، اعضای شورای اداری و انجمن های خیریه‌ای و معتمدین حوزه سلامت آخرین برنامه کاری امروز وزیر بهداشت در شهرستان زنجان خواهد بود.

گفتنی است هاشمی ظهر امروز سه‌شنبه در راه بازگشت به تهران، در شهرستان ابهر حضور می‌یابد تا بخش MRI بیمارستان الغدیر این شهرستان را نیز افتتاح کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز