خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان زنجان تاکید شد؛

مدیران خاطی و کم کار بدون اغماض به مراجع قضائی معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۵۴

با افزاد خاطی در زمینه سقط جنین برخورد قانونی می شود

استاندار زنجان، با اشاره به تکالیف دستگاهای اجرایی استان در حوزه بهره وری از صنعت، آب، کشاورزی و افزایش و جوان سازی جمعیت در استان، تاکید کرد: مدیران خاطی و کم کار بدون اغماض در این زمینه به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز سه شنبه (4اردیبهشت1402) در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به برنامه ریزی های سالجاری در حوزه مسئولیت دستگاههای اجرایی استان، اظهارداشت: هر دستگاه اجرایی در استان دارای وظایف خاص خود است که در حوزه مسکن و شهر سازی ، بهره وری آب وصنعت بعنوان موارد دارای اهمیت با الویت بالا خود استانداری نظارت خواهد داشت.

استاندار زنجان، با بیان اهمیت تحقق شعار سالجاری، ادامه داد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری به صورت سیتماتک جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی مهم و اساسی است.

وی، با اشاره به وظایف و نقش دستگاههای خدمات رسان استان در حوزه های مختلف، تصریح کرد: در برنامه ریزی های تعاونی های تولید به صورت خوشه ای از پتانسیل دهیاری ها نیز استفاده خواهد شد.

به گفته استاندار زنجان، در حوزه خدمات اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری ها شاهد اقدامات اساسی به مساعدت بانکها در راستای تامین منابع مالی خواهیم داشت.

افشارچی، مسئله بهره وری حوزه های صنعت، آب و مسکن و شهر سازی را برای سالجاری حائز اهمیت برشمرد و گفت: در سالجاری این موارد به صورت ویژه برای بهره وری انجام خواهد شد.

وی، همچین برنامه تحولی استان را  استفاده از بهره بردرای مناسب از آب برشمرد و گفت: مسئله جوانی جمعیت نیز از جمله موارد مهم در استان خواهد بود که مدیران خاطی و کم کار بدون اغماض در این زمینه به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

ابولفضل رفیعی، نیز درادامه این جلسه با اشاره به اهمیت افزایش آمار موالید دراستان، گفت: در سالهای اخیرشاهد روند افزایشی و شیب نزولی جعیت در استان بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه از سال 98 با تسهیل شدن زمینه ازدواج ها در استان ادامه داد: در حال حاضر شاهد شیب نزولی افزایش جمعبیت در استان هستیم.

رفیعی، با اشاره به اهمیت اقدامات حمایتی خانواده ها در حوزه جوان سازی و افزایش جمعیت استان، تاکید کرد: دستگاههای اجرایی تکالیف خود را دراین خصوص به موقع انجام بدهند.

وی، با بیان اینکه خیریه های استان در حوزه افزایش و جوان سازی جمعیت فعالیت مناسبی دارند، اضافه کرد: در استان کارگروه مقابله و جلوگیری از سقط جنین تشکیل شده است که با افراد خاطی برخورد قانونی می کند.

سلیمی، جمعیت شناس و مدرس دانشگاه نیز با اشاره به اینکه کشور در کنار بحران جمعیت دچار چالش فهم دقیق ازمسئله جمعیت است، اظهارداشت: بحران جمعیت مسئله نوین در دنیاست.

وی، با بیان اهمیت نهاد خانواده و متغییر های وابسته به آن، ادامه داد: کاهش جمعیت موجب از بین رفتن نهاد خانواده می شود.

سلیمی، با اشاره به نبود تبین های علمی در مورد افزایش جمعیت در جامعه، تصریح کرد: طبق مطالعات و بررسی های انجام گرفته استان زنجان فاقد پژو هش های کیفی جامعه شناسی در حوزه مسائل اجتماعی و جمعیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز