خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت مطرح کرد:

عملیاتی‌شدن بیش از ۶۰۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۰۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملیاتی شدن بیش از ۶۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دولت روحانی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مراسم تجلیل از برترین‌های اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: براساس نظرسنجی های انجام شده گروه پزشکی مورد احترام مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه رضایت مردم بالاترین افتخار جامعه پزشکی است، گفت: جامعه پزشکی برای حفظ این رضایت تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

قاضی زاده هاشمی به عملیاتی شدن 600 پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دولت روحانی در استان زنجان خبر داد و گفت: طرح تحول سلامت هم یکی از افتخارات نظام سلامت کشور است.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به افتتاح همزمان 50 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 50 میلیارد اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با همت و همدلی جامعه پزشکی استان زنجان نهایی شده است.

پرویز قزلباش ادامه داد: در تلاش هستیم تا دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به عنوان مسئول قطب ۶ کشوری بتواند ماموریت‌های خاص خود را به سرانجام برساند.

وی اولویت های امسال دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را توجه ویژه به مسائل فرهنگی، رفاهی، معیشتی و تفریحی همکاران عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز