خبرگزاری کار ایران

عبدی: مردم خرمشهر را خوشحال می‌کنیم / پرسپولیس می‌تواند سومین قهرمانی پیاپی را کسب کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۱۹

بازیکن سابق پرسپولیس تهران امیدوار است تیم کارون اروند خرمشهر در اولین فصل حضور در مسابقات لیگ دسته اول با نتایج مطلوب مردم این شهر را خوشحال کند.

بهادر عبدی در گفت و گو با ایلنا، درباره پیوستن به اروند خرمشهر گفت: دلیل اصلی همکاری با آقای میثاقیان بود و عوامل اصلی باشگاه افرادی کار درستی هستند که می‌توانیم فصل خوبی را پیش ببریم.

او ادامه داد: من نه فصل گذشته نه این فصل تصمیم داشتم بازی کنم اما نمی‌توانم آن را ترک کنم. آقای میثاقیان خیلی بااخلاق هستند و خوشحالم که این فصل در تیم ایشان حضور دارم. مطمئن باشید در داخل و خارج زمین بهترین‌ها را برای مردم خرمشهر می‌گذاریم تا با فوتبال رشادت‌های آنها را جبران کنیم و خوشحال شوند.

عبدی درباره شرایط مالی باشگاه لیگ یکی اظهار داشت: امکانات بسیار خوب بوده و آقای میثاقیان تصیمیم گرفتند به دلیل گرمای هوای خرمشهر به کرج بیاییم و اینجا تمرینات را برگزار کنیم. با توجه به سطح مسابقات در لیگ یک، تیم ما امکانات بسیار خوبی دارد. 

بازیکن سابق راه آهن و آلومینیوم اراک ادامه داد: پتانسیلی که من در بازیکنان جوان و باتجربه تیم می‌بینیم یکی از مدعیان اصلی صعود خواهیم بود و ان‌شاء الله با تلاش تمامی افراد باشگاه به این مهم دست پیدا کنیم. 

هافبک سابق پرسپولیس درباره شروع مسابقات لیگ برتر توسط پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به اینکه چند هفته اول بازیکنان تحت تاثیر بدنسازی‌های پیش فصل هستند و جو بازی چنگی به دل نزد اما پرسپولیس با وجود اینکه ستاره‌های فصل گذشته‌اش را از دست داده بتواند تا نیم فصل اول با همین شرایط پیش برود می‌تواند به سومین قهرمانی پیاپی دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز