خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس آماده قهرمانی زودهنگام است؛

عبدی: وضعیت وحشتناکی را پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۳۷

کاپیتان آلومینیوم اراک می‌گوید با تغییر کادر مدیریتی کارخانه آلومینیوم وضعیت نابسامان آنها به پایان رسیده و به ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول امیدوار هستند.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار آلومینیوم اراک برابر نساجی مازندران گفت: بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. آنها تیم خوبی هستند اما ما خارج از خانه در امتیازگیری خطرناک‌تر هستیم. این امتیاز مثبتی است برای قرار گرفتن مقابل نساجی مازندران. در نیم فصل چند بازیکن جذب کردیم که در ادامه خیلی بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: طلب‌ها را پرداخت کردند و در حال حاضر 40 درصد از پولمان را دریافت کردیم. در دو بازی اخیر 4 امتیاز گرفتیم و باید مساوی هفته گذشته را با برد خارج از خانه جبران کنیم. دو روز زودتر به مازندران سفر کردیم تا با شرایط آشنا شویم.

کاپیتان آلومینیوم اراک افزود: مشکلاتی در باشگاه وجود داشت که با تغییرات در کادر مدیریتی کارخانه آلومینیوم شرایط بد و وحشتناک را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر به ادامه رقابت‌ها امیدوار هستیم. الان حتی حاضر هستیم با تیم‌های لیگ برتری هم بازی کنیم. از آمادگی بالا برخورددار هستیم.

عبدی درادامه به مقایسه تیم صنعتی آلومینیوم با سپاهان و دیگر تیم‌های لیگ برتری پرداخت: تیم های صنعتی مانند فولاد و سپاهان و اصفهان مطرح شده اند و امیدواریم برای آلومینیوم هم این اتفاق بیفتد چون پتانسیل بالایی دارد. تمامی امکانات ایده‌آل است و اگر پیگیری بیشتر یاشد خیلی زود لیگ برتری می‌شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس تهران درخصوص نمایش شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: بازی های پرسپولیس را دنبال می‌کنم. خوسحالم که نتایج خوبی کسب می‌کنند و انگیزه فوق العاده‌ای دارند که قهرمانی زودهنگام را رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز