خبرگزاری کار ایران

به درخواست پدرم آلومینیوم اراک را انتخاب کردم

عبدی: طارمی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست / امیدوارم پرسپولیس به فینال برسد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۰۱

بازیکن سابق پرسپولیس تهران ابراز امیدوار ی کرد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ از سد الهلال عبور کنند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص دیدار برابر ماشین سازی در هفته ششم لیگ دسته اول اظهار داشت: ما با توجه به تغییراتی که در تیم داشته موفق شدیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. نتایج قبلی آلومینیوم متاسفانه قابل قوبل نبوده اما در 2 بازی اخیر موفق شدیم 4امتیاز کسب کنیم. نفت مسجد سلیمان که در صدر جدول بود را متوقف کردیم و بازی روز گذشته هم با اینمه 10نفره بودیم توپ و زمین را در اختیارمان بود. به این تیم امیدوار هستم و با تغییراتی که ایجاد شده می‌توانیم با چند پیروزی در جمع مدعیان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در تابستان چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم. مبلغ و آپشن‌های آنها به نوعی بود که تصمیم گرفتم لیگ دسته اول را انتخاب کنیم. به حضور ثابت در تیم‌های لیگ برتری عادت داشتم و برایم سخت بود برخی پیشنهادها برای حضور در لیگ برتر را بپذیرم. پدرم علاقه داشت تا به اراک بیایم و حتی برای یک سال هم شده در این شهر بازی کنم. با وجود پیشنهادهای زیاد لیگ دسته اولی که داشتم تصمیم گرفتم آلومینیوم را انتخاب کنم چون پدر مرحومم این را دوست داشت. در لیگ یک بین تیم‌ها اختلاف سطحی وجود ندارد و با کادرفنی جدید آرامش خاصی به بازیکنان اضافه شده است. ما بازیکنان هم قسم شده ایم که آلومینیوم را به گزینه اول صعود به لیگ برتر تبدیل کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس تهران درخصوص رویارویی شاگردان برانکو ایوانکوویچ با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: کار آنها در این مرحله سخت است. دوست دارم که پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند زیرا آنها لیاقت و 40 میلیون هوادار آنها قهرمانی در این تورنمنت است. آرزو می‌کنم این اتفاق رخ بدهد اما متاسفانه پیش از این بازی ماجرای محرومیت مهدی طارمی پیش آمد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند جایگزین او شوند مثل علیپورو منشا. می‌توانند از این مرحله موفق خارج شوند از نظر من طارمی امسال یکی از بهترین بازیکنان آسیا بود. آمار او در لیگ برتر و تیم ملی کاملا مشخص است. امیدوارم این اتفاق همدلی را بین بازیکنان پرسپولیس بیشتر کند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز