خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

مروری بر عملکرد پیش فصل اروند؛ فاجعه‌بار با اکبر آقا/ تیم توان گلزنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۷۲

اروند خرمشهر با اکبر میثاقیان استارت زده است اما عملکردشان چندان قابل قبول نبوده.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم اروند خرمشهر برای حضوری قدرتمند در لیگ یک، تاکنون 5 بازی دوستانه با تیم‌های مختلف صورت داده است که جالب است بدانید در دو دیدار به ترتیب نیمه تمام و لغو گردیده و آنها تا قبل از آغاز لیگ یک، چندان محک جدی نخورده‌اند.

اردوی اردبیل اروند کم سروصدا بود اما آنها در سرعین موفق شدند یکی از تیم‌های محلاتی اردبیلی را 16 گل بزنند اما در عین ناباوری، آنها در بازی با دیگر تیم اردبیلی درحالی که 1-0 جلو بودند، به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم لغو شد. همچنین بازی آنها با ملوان نیز در سرعین اردبیل لغو شد.

اروند در اردوی تهران به مصاف شاهین رفت که 1-0 باخت و بدتر از آن این می‌باشد که حریف فرصت گلزنی چندانی به خرمشهری‌ها نداده بود. آنها در آخرین دیدار دوستانه خود در تهران نیز به مصاف تیم دانشگاه پیام نور رفتند و درحالی که از حریف عقب بودند، بازی را به تساوی 1-1 کشاندند. همچنین در این بازی یک پنالتی را نیز بازیکنان اروند از دست داده بودند.

تیم اروند خرمشهر گرچه در گوشه‌ها و بال‌های کناری بازیکنان خوبی جذب کرده است اما در نوک خط حمله آنها مشکل دارند. گرچه بهرام رشیدفرخی مهاجم قابلی است اما عملکرد قابل قبولی در این چند دیدار دوستانه نداشته است و خرمشهری‌ها باید فکری برای علاج بیماری گلزنی‌شان باشند. مهاجم خوبی بیرون نمانده است تا آنها بتوانند جذب باشگاه کنند و باید دید در نهایت این باشگاه برای مشکل گلزنی خود، چه مهاجمی را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز