خبرگزاری کار ایران

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه «استالکس» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۶۸۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برپایی نمایشگاه استالکس در مرکز نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برپایی نمایشگاه استالکس از یکم تا چهارم شهریور امسال در مرکز نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد.

دلاور بزرگ نیا گفت: استالکس رویدادی است که فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از مدیران سایت، برگزارکنندگان، غرفه سازان و صنایع مرتبط در حوزه های مختلف ازجمله گردشگری را گردهم می‌آورد و در قالب نشست‌های صنفی و کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه به هم‌افزایی و رشد و توسعه این صنعت کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه بستری برای معرفی توانایی‌ها و توانمندی‌های ارکان و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران در حوزه‌های مختلف بوده و پل ارتباط مشارکت‌کنندگان خارجی و ایجاد ارتباط با صنعت نمایشگاهی در جهان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان تهران افزود: در نمایشگاه استالکس ۲۰۱۸، مهمانانی از آلمان، اسپانیا، عراق، هند، و قطر حضور خواهند داشت.

بزرگ نیا ادامه داد: حضور مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه استالکس عرصه مناسبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه گردشگری و ارائه خدمات سفرهای نمایشگاهی به وجود می‌آورد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه استالکس ساعت ۱۰ یکم شهریور ماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار و ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برای حضور عموم مردم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز