خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تأکید کرد:

ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۳۷

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی‌‌‌‌زاده در بازدید از میز خدمت و واحدهای مستقر در اداره کل بازنشستگی استان تهران از نزدیک در جریان فعالیت‌های این اداره کل قرار گرفت و گفت: ادارات و نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران و سایر استان‌‌‌‌‌های کشور باید در پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان سریع، دقیق بوده و همواره با احترام با مراجعین برخورد کنند.

وی با اشاره به ابلاغ اجرایی شدن میز خدمت در همه دستگاه‌های تابعه از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ماهیت خود و مشترکان تحت پوشش که از بازنشستگان فرهیخته و خانواده آنها تشکیل می‌شود باید در ارائه خدمات مناسب، تسهیل امور، کاهش تردد و برخورد مطلوب که موجب رضایت خاطر و آرامش بازنشستگان شود، گام بردارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در این بازدید، از نزدیک پای درد دل بازنشستگان فرهیخته کشوری مراجعه کننده و کارکنان این اداره کل نشست و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

شبر زارعین، مدیرکل بازنشستگی استان تهران نیز در جریان این بازدید با اشاره به برخی موانع و مشکلات موجود تصریح کرد: همکاران اداره کل استان تهران برای کسب رضایت بازنشستگان تمامی تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت در طبقه همکف ساختمان اداره کل استان تهران خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری و با افتتاح ساختمان استان تهران، اقدامات موثری در جهت کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعان صورت گرفته که یکی از آنها میز خدمت است. همچنین تلاش می کنیم با انجام اقداماتی، مراجعات بازنشستگان به صندوق را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز