خبرگزاری کار ایران

کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۱۴

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال خبر داد.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار، در همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمند سازی زنان گفت: طرح توان افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.

وی اظهار داشت: طرح توان افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در کشور کاهش۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال است که نشانگر افزایش سطح دسترسی زنان و مشارکت آن‌ها در صنعت فناوری اطلاعات دارد.

ابتکار با اشاره به طرح گفت‌وگوی خانواده‌ها، تصریح کرد: هدف طرح ملی گفت‌وگوی خانواده، توان افزایی خانواده‌ها و تقویت ارتباطات برای حل مشکلات به منظور افزایش تابآوری است و در همین زمینه نیز فناوری اطلاعات و ارتباطات و به خصوص اینترنت می‌تواند به مردم کمک کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان تاکید کرد: صبح امروز در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار مجلس است و یکی از مسائل آن نیز حمایت از جوانان در فضای مجازی به منظور کاهش جرائم و استفاده صحیح از فضای مجازی توسط قشر جوان جامعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز