خبرگزاری کار ایران

در دیدار با خدام حرم رضوی صورت گرفت؛

اهدای مدال افتخار خدمتِ آستان قدس به احمدی نژاد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۸۱

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، شهرداری کرج میزبان پرچم و خدام آستان قدس رضوی شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار منتخب کرج در این دیدار، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اظهار کرد: خادمان حضرت امام رضا (ع) در قلب مردم ایران و جهان جای دارند. 

وی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به تقارن ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) و انتخاب شدن از سوی شورای شهر برای شهرداری کرج، گفت: امیدوارم این اتفاق منشا خیر و برکت برای شهر و شهروندان باشد، این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار شایسته ای باشم.

احمدی نژاد شهردار منتخب شورای اسلامی شهر کرج، تاکید کرد: در این روز خجسته افتخار خدمت به مردم از آن بنده شده است لذا تلاش می‌کنم از این فرصتِ پیش رو برای خدمت به مردم و جلب رضای خدا استفاده کنم. 

در این دیدار مسئول گروه خادمان آستان قدس رضوی حاضر در البرز با اشاره به حضور ۱۱ روزه در استان، گفت: در این مدت خادمان آستان قدس رضوی در ۲۹۰ برنامه، حضوری فعال داشتند. 

 پیوندیان با بیان اینکه بی شک هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: امیدواریم شهردار منتخب کرج به میمنت این ایام به عنوان شهردار نمونه در سطح کشور بدرخشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از موقعیت مسئولیت خود در راستای خدمت به مردم و کسب رضای الهی بهره گرفت، تصریح کرد: مسئولین بایستی با پایین ترین قشر جامعه در اتباط باشند و در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند.

وی به نامه های ارسالی شهروندان کرجی به خادمان امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: مردم در این نامه ها نکات مختلفی را مطرح می کنند که مطالب حوزه شهرداری در اسرع وقت به مدیریت شهری کرج ارائه خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار مدال افتخار خدمت آستان قدس رضوی به محمدرضا احمدی نژاد شهردار کرج، اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز