خبرگزاری کار ایران

ثبت نام ۳۰۰ متقاضی خادم یاری آستان قدس رضوی در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۷۶

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهشهر از ثبت نام ۳۰۰ متقاضی خادم یاری امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، علی طاطیان در نشست خبری با اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهشهر از تیر ۹۶ آغاز به کار کرد و شناسایی محرومین و رسیدگی به وضعیت آنها و کار فرهنگی از محورهای مهم فعالیت این دفتر نمایندگی است.

وی به ثبت نام الکترونیکی ۳۰۰ متقاضی خادم یاری امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۶۰ نفر ملبّس به لباس خادم یاری شدند و تا پایان سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ نفر را می توان به عنوان خادم یار جذب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهشهر از توزیع بیش از ۴۰۰ سبد کالا در میان محرومین از ابتدای سال ۹۷ تاامروز خبر داد و گفت: در دهه کرامت بیش از ۶۰ سبد کالا  در میان سادات محروم ، ۶۰ سبد کالا برای بیماران صعب العلاج و ۶۰ سبد کالا برای محرومین  توزیع  و برای تامین جهیزیه ۱۰ عروس هر کدام به ارزش ۳ میلیون تومان کمک هزینه اهدا می شود.

طاطیان بیان کرد: تشکیل کانون های خادم یاری در محلات از دیگر برنامه هاست که در هر محله ۱۲۰ نفر می توانند عضو کانون خادم یاری شوند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از کارآفرینان کوچک صاحبان کارگاه های تولیدی کوچک می توانند با اشتغال زایی  از تسهیلات برخوردار شوند یعنی به ازای اشتغال زایی برای هر فرد ۲۰ میلیون تومان وام دریافت می کنند.

مسئول فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در بهشهر با اشاره به تشکیل کانون های محلی خادم یاران گفت: خادم یاران در همان منطقه و محل خود می توانند به کار فرهنگی و کمک به نیازمندان بپردازند.

خلیل سازگار با بیان اینکه این کانون های محلی افراد نیازمند را در هر محلات شناسایی می کنند افزود: خادم یارانی که عضو کانون های تخصصی  هستند خدمات موردنیاز و تخصصی رایگان به افراد محروم ارائه می دهند.

وی بیان کرد: کانون خادم یاران در یکی از محلات بهشهر  برای آموزش به نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال کار فرهنگی و علمی با عنوان رشد در سایه امام رضا(ع) آغاز کرد که کلاس های سیره امام رضا(ع)، احکام، کلاس های مهارتی و شغلی و برنامه های اردویی و ورزشی در ایام تابستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز